Ik heb een Logitech QC Traveler (USB) geinstalleerd onder w2k. Nu gaat ie soms spontaan die Quickcam software opstarten en foto's nemen. Heeft iemand een idee hoe dit komt?
het zou een ongewenste bezoeker kunne zijn.
een webserver draaien (voor de webcam) is een uitnodiging voor zij die zich vervelen.
ik vermoed dat je gehacked wordt, let eens op je modem als je cam raar doet.
een webserver draaien (voor de webcam) is een uitnodiging voor zij die zich vervelen.
ik vermoed dat je gehacked wordt, let eens op je modem als je cam raar doet.
damn! wou ik net zeggen!!!!Op donderdag 21 juni 2001 15:04 schreef blender het volgende:
Moet je wel mee uitkijken...
kijk maar:
http://www.retecool.com/webcamlessons
somige hackers programma's zoals sub7 kunnen je webcam aanzetten (dus de mensen die de trojan op je pc hebben gepropt)
Verwijderd
Zit er niet gewoon van die "detectie" software bij je cam?
Dan neemt ie een plaatje/filmpje als er beweging is....
Dan neemt ie een plaatje/filmpje als er beweging is....
oja bewegings detector zit ook bij Quickcam
maar daarvoor moet toch quickcam aan staan
maar daarvoor moet toch quickcam aan staan
sja... daarom hang ik altijd een mooie vieze sok over m'n webcam
... en heb ik geen sex in de kamer waar de computer staat.. (niet dat ik dat ergens anders wel heb hoor
) .. maaruh.. ik denk dat inderdaad iemand aan het kloten is.. enig idee van een irritante vriend die dat leuk zou vinden ofzo???
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Ik heb geen webserver draaien, en gehackt wordt ik ook (nog) niet (pas format c: gedaan nog).
Die site van 'Ammer' heb ik gezien... Beetje dom
nee ik bedoel het programmaOp donderdag 21 juni 2001 19:45 schreef marx het volgende:
Aanstaan? Hoe bedoel je met een schakelaar ofzo?
Verwijderd
Dat zou ik eigenlijk niet zo 1,2,3 weten ;-)
Heb zelf een Creative en heb eigenlijk meteen die software van Creative eraf gedonderd. Ik gebruik alleen webcam32.
Heb zelf een Creative en heb eigenlijk meteen die software van Creative eraf gedonderd. Ik gebruik alleen webcam32.
Verwijderd
ach boeje zodra ik en me vriending dingen aan het doen zijn is het toch te donker voor de webcam om iets te registreren...
hoewel...fuck idd toch maar is de andere kant opdraaien
LOLOp vrijdag 22 juni 2001 10:58 schreef Kertje het volgende:
ach boeje zodra ik en me vriending dingen aan het doen zijn is het toch te donker voor de webcam om iets te registreren...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
ik zag je laatst welOp vrijdag 22 juni 2001 10:58 schreef Kertje het volgende:
Sorry... ik zal het nooit meer doen... kick BO ff van je bak afOp donderdag 21 juni 2001 14:59 schreef Baskloris het volgende:
Ik heb een Logitech QC Traveler (USB) geinstalleerd onder w2k. Nu gaat ie soms spontaan die Quickcam software opstarten en foto's nemen. Heeft iemand een idee hoe dit komt?
[serieusmode]
ik zou het niet weten....
[/serieusmode]
Pagina: 1