Toon posts:

Web UI frameworks of template?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben bezig een admin-achtige website te bouwen. Nu zit ik te kijken hoe ik deze het beste kan bouwen als het op UI aankomt, op themeforest zie ik wel leuke admin thema's maar ik wil er best veel aan veranderen. Wat is nou een goede basis? Een template gebruiken of twitter bootstrap en die dan aanpassen. Hier heb ik ook naar gekeken en er zijn verschillende frameworks beschikbaar maar ik kan er geen echte keuze in maken, omdat ze mij allemaal vrij vaag zijn.

Nu is mijn vraag aan jullie? Is een template gebruiken die richting mijn smaak gaat en dan aanpassen een goed idee is of een web ui(material design) framework gebruiken, zo ja welke is dan het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 21:21
Misschien kun je eerst eens vertellen wat je precies wilt bouwen en hoever jouw ervaring/kennis reikt. De meeste (goede) admin-templates zijn op basis van AngularJS. Dit kan een goede toevoeging mits je hiermee overweg kunt natuurlijk.

Er is niet echt een goede of slechte. Het hangt er helemaal vanaf wat jij wilt en waar jij het op wilt toepassen.

De meeste admin-templates zijn op basis van Bootstrap dus als je daarmee uit de voeten kunt, waarom dan niet hiervoor kiezen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Exception op 03-02-2016 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:45

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bootstrap is een goede keuze hiervoor, naar mijn mening. Bootstrap is overigens geen template, maar meer een (HTML/CSS) framework. Je hoeft Bootstrap zelf niet aan te passen, maar je maakt je eigen front-end op basis van Bootstrap. Dat kunnen natuurlijk templates zijn als je met een templating engine werkt, maar dat terzijde.

[ Voor 21% gewijzigd door Compizfox op 03-02-2016 00:37 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes