Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe school / game laptop 1000-1200&

Pagina: 1
Acties:

• tukkerfan
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-11 16:11
Wat ga je met je laptop doen?

Schoolwerk, office programma's.
Programmeren in o.a Visual Studio.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Ik wil er wel op kunnen gamen. Hoeft niet heel zwaar te zijn, maar moet wel fallout 4 kunnen draaien. Windows. Zoals ik al aangaf Visual Studio zal wel het zwaarst zijn aan de ontwikkelprogramma's dis ik gebruik.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 1000€-1200€

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja naar school.
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
15.6 inch liefst en niet te zwaar, accuduur boeit niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
MSI?
Zag laptops van mensen in mijn klas en ze zien er degelijk en stevig uit.
Meeste bang for buck of course.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik heb nu een lijstje met kandidaten:

4k variant met touch screen & 4Gb gtx 960m 1149€.

http://www.dell.com/nl/p/...-7559-laptop/pd?ref=PD_OC

Asus gtx 960m 2Gb 1080p 1000€.

pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN108T

Msi gtx 960m 2gb 1080p. Jammer dat hier geen 15.6inch variant van is.. 1200€.

pricewatch: MSI GE72 6QC-022NL

En eventueel wil ik misschien wel een Clevo samenstellen op laptopplus. Alleen weet niet of dit wel verstandig is met hardware problemen driver issues en compitabliteit.. Fabrikanten rollen toch eerder updates uit als meerdere mensen problemen hebben met een dezelfde laptop.

Side story: Momenteel staat er nog een laptop open bij mediamarkt die pas in week 10 leverbaar is. Gekocht met btw actie. Wil graag z.s.m een nieuw, want mijn lenovo is aan vervanging toe.

Al met al als er dus een betere laptop voor 1000-1200 is te krijgen op korte termijn en met mooie specs etc, haal ik die. En anders wordt het tijd uitzitten helaas.

• laptopplus
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11 14:49

laptopplus

Bedrijfsaccount Laptop Plus
En eventueel wil ik misschien wel een Clevo samenstellen op laptopplus. Alleen weet niet of dit wel verstandig is met hardware problemen driver issues en compitabliteit.. Fabrikanten rollen toch eerder updates uit als meerdere mensen problemen hebben met een dezelfde laptop.

Side story: Momenteel staat er nog een laptop open bij mediamarkt die pas in week 10 leverbaar is. Gekocht met btw actie. Wil graag z.s.m een nieuw, want mijn lenovo is aan vervanging toe.

Al met al als er dus een betere laptop voor 1000-1200 is te krijgen op korte termijn en met mooie specs etc, haal ik die. En anders wordt het tijd uitzitten helaas.
Hoe bedoel je dat precies? De processor is gewoon Intel, de videokaart gewoon nVidia, de SSD gewoon van een merk, etc, etc?

Dus u krijgt hetzelfde als dat er in een Dell, MSI, Asus, etc, etc zit? Dus als er veel mensen zijn met een probleem met een Samsung SSD die u ook heeft en als dat de reden is dat Samsung een update uitstuurt in de wereld, telt die ook voor u.

Als u doelt op de BIOS, dan kan ik u verzekeren dat die echt geupdate wordt als er problemen zijn, maar dat gebeurd gelukkig niet zo heel vaak, net zo min dat het vaak gebeurd bij andere merken.

Laptop Plus BV. TW: @laptopplus FB: LaptopPlusNL