Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Smartphone - IOS of android.

Wat is je budget?
Moeilijk te zeggen.. Gsm + abonnement is namelijk volledig anders te interpreteren door wat je doorgaans voor het abonnement allemaal verkrijgt.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Momenteel heb ik een phone 4s. Dit apparaat werkt nog uitstekend, maar ik voel dat het tijd wordt voor een update. Aangezien het niet dringend aan vervanging toe is wil ik hiervan gebruik maken om te wachten op een mooie aanbieding van een provider.

Ik gebruik het hoofdzakelijk voor volgende:
Sms'en
facebook/messenger
Snapchat
Instagram
Nieuws apps
Foto's neem ik ook al eens graag

Ik zit namelijk al 2 jaar bij proximus, dus had ik eigenlijk gehoopt dat ik een aanbod ging krijgen van hun, door als 'trouwe klant te fungeren'.

Ik heb wel al eens gekeken op hun site, maar ik vind het toch behoorlijk sterke prijzen... Welke periode is eigenlijk de beste om een aankoop; gsm + abonnement te doen??

Wat heb je zelf al gevonden?
Iphone6s vind ik aantrekkelijk - Huwaei p8 lijkt me ook wel iets -

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is de beste periode om een nieuwe smartphone aan te schaffen met abonnement?

Verwijderd

Iedere provider beslist welke toestellen ze tegen een aantrekkelijke prijs gecombineerd met abo, aanbieden.
Dat kan op ieder tijdstip van het jaar zijn. Alleen tijdens de solden zijn iets oudere smartphones tegen verminderde prijs te koop.
De Iphone 6S is een topmodel, terwijl de Huawei P8 meer tot de betere middenklasse GSM's hoort. Wat je kiest hangt van de persoonlijke voorkeur af en hoeveel je voor een smartphone wilt betalen. Je kan ook wachten tot je iets vind dat in nog meer in je smaak valt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2016 21:02 ]

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wat jij wil, kan natuurlijk met vrijwel alle telefoons, of je dan wat meer wil uitgeven, voor een meer premium model, is heel persoonlijk, zelf doe ik dat wel, omdat ik ook een mooie telefoon wil (vrouw, hé ;) ), maar anderen zien daar het nut niet van in, en gelukkig is er keuze genoeg.
In het algemeen is de herfst wel 'n goed moment, om een nieuw toestel te kopen, er komen veel nieuwe modellen op de markt en de feest(cadeau)dagen komen er aan. Maar soms hebben providers nog veel exemplaren van het 'oude' model liggen, en doen ze die dus in de 'uitverkoop' voordat het nieuwe model eraan komt. Aan de andere kant haakt men ook vaak met een leuke aanbieding in op de interesse voor 'n nieuw model. Heb meer dan eens meegemaakt, dat vlak na het verschijnen van een nieuw model de prijzen icm een abo aantrekkelijker waren, dan enkele maanden later.
Er valt dus eigenlijk niet veel zinnigs over te zeggen :)