“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
(overigens goed om te weten dat je dan die melding niet meer hebt)
Als ik afsluit vanaf mijn NAS blijf ik de melding helaas nog wel krijgen.
Of je kan instellen dat hij standaard naar Smart Hub gaat, weet ik niet. Dat verschilt denk ik ook enorm per model. Ik vond die smart-functionaliteiten toch meer een gimmick bij mijn televisie.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Als het met standaard instellingen niet kan en het je echt irriteert kan je nog kijken maar een nieuwe afstandsbediening zoals een Logitevh Harmony, volgens mij kan je daarbij vaak wel instellen dat de TV gelijk naar een bepaalde input gaat. Is de moeite waard om even te bekijken.Underworld schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:05:
Ik hoopte inderdaad dat ik hem standaard vanaf mijn NAS of Smart Hub kon laten starten maar kan die optie niet vinden. Misschien kan het gewoon weg niet.
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Laat die melding voor wat het is en straks met je ps4 ben je er van af.
Maar oké ik leg me erbij neer, ik ben teveel Apple's logica gewend. Thanks iedereen!