Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 19:12

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

Topicstarter
Beste mede tweakers,

ik zat zojuist op mijn My T-mobile via de website en zag T-Mobile Samen staan.

je kunt met 6 personen, waaronder ook prepaid nummers, een groep aanmaken waarmee je onderling gratis kunt bellen.

Ook kun je een cadeau kiezen naar wens;

-500mb gratis data, (eerste maand zelfs 1 gig)
-2.50 euro korting op je factuur
-dubbele T-Mobile extra punten.

Zojuist met mijn vriendin een groep aangemaakt, je kunt echter maar van 1 groep lid zijn. Ik had al een mooi sim-only abonnement met Europa bellen maar nu ben ik helemaal blij met deze club.

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejkompas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 09:55
Is het idee van dit topic dat mensen zich toe kunnen voegen aan deze groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:05
T-Mobile klanten: Gratis bellen + elke maand 2,50 korting op je factuur, 500mb data of dubbele spaarpunten GRATIS.

Met T-Mobile Samen bel je onderling gratis binnen Nederland met jouw groep en ontvangt iedereen elke maand een cadeau. Nu is dat bijvoorbeeld 500 MB extra. Het enige wat je hoeft te doen is op My T-Mobile je eigen groep, van minimaal 2 en maximaal 6 personen, te vormen. Iedereen in de groep ontvangt een sms zodra jullie gratis onderling kunnen bellen. Je kunt van één groep lid zijn. Uiteraard kan je alleen van T-Mobile Samen profiteren als je T-Mobile klant bent. Je betaalt hier niets voor. T-Mobile Samen krijg je van ons.

Natuurlijk kunnen ZZP’ers ook volledig profiteren van T-Mobile Samen door een eigen groep te vormen met familie, vrienden of klanten. Onze PrePaid klanten hebben voordeel doordat ze gratis onderling kunnen bellen binnen Nederland met de andere groepsleden.

Allemaal kun je elke maand je eigen cadeau kiezen in My T-Mobile. Nu bijvoorbeeld:
  • 500 MB extra
  • € 2,50 factuurkorting
  • Dubbele T-Mobile Extra-punten op je maandfactuur
Maak je vóór 1 maart je groep aan? Dan krijgen jullie de eerste maand niet 500 MB, maar 1 GB!
Is dus eergisteren in gegaan. Zonde om te laten liggen :)

Aanmelden kan hier.

Meer info:
nieuws: T-Mobile geeft klanten 2,50 euro korting bij deelname aan gratis groe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 17:19
Kunnen mensen hier ook gebruik van maken als ze naar t-mobile overstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:05
Mizgala28 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:15:
Kunnen mensen hier ook gebruik van maken als ze naar t-mobile overstappen?
Ja zeker. Dit is voor elke bestaande en nieuwe klant van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2016 21:45 . Reden: niet meer relevant ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

hejkompas schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:43:
Is het idee van dit topic dat mensen zich toe kunnen voegen aan deze groep?
Dat zou ik persoonlijk een erg goed idee vinden aangezien ik niemand met t-mobile ken, alhoewel daar natuurlijk wel enige organisatie mee gemoeid is en telefoonnummers die op zijn minst niet openbaar moeten komen.

Misschien een idee als geïnteresseerden even een post plaatsen, dan kan iemand (ik bijv.) een groep maken door de nummers via PM aan de aangewezen "beheerder" te geven. Lijkt me niet dat hier gigantische veiligheidsrisico's aanzitten, ik verkoop je telefoonnummer in ieder geval niet door aan Amerika haha...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Als het forum van Tweakers.net ondersteunen we geen inkoopacties, het verleden heeft te vaak bewezen dat dit negatief uitpakt. Helaas voor dit topic staan we het nu ook niet toe, dit topic is gesloten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.