Game Pc (970 eu)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, niet profesioneel, maar voor fun. Zou graag fallout 4 fatsoenlijk willen kunnen draaien etc.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Via computer-bestel.nl deze pc samengesteld voor 967,45 inclusief assemblage en verzendkosten.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behalve muis, headset en keyboard niet.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb weinig verstand van de binnenkant van computers dus heb de boel redelijk proberen te balancen met de kennis die ik zelf heb en de kennis van een klein beetje google. Tussenweg van budget en kwaliteit geprobeerd te vinden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nieuwe games moeten speelbaar zijn, het liefst met redelijke/medium graphics

Ga je overklokken?
Geen idee, hij geeft aan beperkte ruimte ervoor te hebben, heb er ook geen verstand van.

Wat verwacht je van ons?

Krijg ik hier waar voor mijn geld?
Zijn er dingen waar ik nog op zou kunnen besparen?
Zijn er dingen waar ik teveel op heb bespaard?

- Behuizing : Cooler Master K380
- Case verlichting : Geen extra verlichting in je GamePC
- Case koeling : Standaard Case Koeling
- Moederbord : MSI B150M BAZOOKA
- Geluidskaart : Onboard - 7.1 HD audio Realtek ALC887
- Internetkaart : Onboard Lan - Bedraad internet
- Processor : Intel(Haswell) Core i5 6400 - 2,7Ghz
- Processor koeling : Orginele processor koeling
- Geheugen : Kingston HyperX Fury 8GB(2133Mhz) DDR4 geheugen
- Grafische kaart : NVIDIA GTX960 2GB
OPTICAL EN OPSLAG
- Opslag #1 : 240GB SSD Crucial BX200
- Opslag #2 : 2000GB Harde schijf
- Optische drive : DVD Brander
- Cardreader : Geen cardreader in je GamePC
VOEDING
- Voeding : Corsair CX600M voeding (600Watt)
- Bekabeling : Standaard voeding kabels
GARANTIE
- Garantie : 2 Jaar lang Carry In

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robogeeka
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-06 18:10
maak even het lijstje in een nette opmaak :)

ik weet niet of de mensen van de website waar jij het assembleren laat doen, maar een i5 6th gen is geen haswell. Wel een skylake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 14:46
Met zo'n budget moet er een gtx 970 in passen, doe jezelf een plezier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KappaRoss
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-03 06:14
Dat voor 970 euro? :S Waarom gamepc.nl...
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 189,95€ 189,95
1Gigabyte GA-B150M-D3H€ 80,95€ 80,95
1MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G€ 363,95€ 363,95
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 47,95€ 47,95
1Cooler Master N300 (Closed)€ 41,95€ 41,95
1Crucial CT2K4G4DFS8213€ 38,95€ 38,95
1Corsair RM550x€ 92,95€ 92,95
1Crucial BX100 250GB€ 73,-€ 73,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 929,65

Goedkoper en beter, eventueel een kast naar keuze en/of een CPU koeler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 15:55

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Lijstje van KappaRoss is perfect, je kunt zelfs nog 40 euro besparen op de voeding: pricewatch: Antec VPF Series 450W deze heeft interne zeer goede componenten en is meer dan voldoende voor een GTX970.

Dan houd je dus nog zo'n 110euro over voor een processor koeling en een mooiere kast: pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

En dan kun je een mooie kast uitzoeken van zo'n 70-80 euro: pricewatch: NZXT S340 Zwart is een kast die ik eigenlijk altijd aanraad, prima kwaliteit, fijn inbouwen en ziet er prima uit.

Show me your moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappaRoss
Een Antec VPF 450 ziet er niet uit in een kast met window, vanwege de gekleurde kabels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yeasis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:47
KappaRoss schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:22:
Een Antec VPF 450 ziet er niet uit in een kast met window, vanwege de gekleurde kabels.
Alleen heeft die kast uit jouw lijstje geen window ;) Scheelt toch een hoop geld en is een prima voeding.
Verder zou ik er nog een hdd bij doen als een: pricewatch: WD Blue WD10EZEX, 1TB dat had de lijst van de OP immers ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alvast heel erg bedankt voor de snelle reacties, hier kan ik zeker mee verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappaRoss
MeneerJoep schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:50:
[...]

Alleen heeft die kast uit jouw lijstje geen window ;) Scheelt toch een hoop geld en is een prima voeding.
Verder zou ik er nog een hdd bij doen als een: pricewatch: WD Blue WD10EZEX, 1TB dat had de lijst van de OP immers ook
En dan kun je een mooie kast uitzoeken van zo'n 70-80 euro: pricewatch: NZXT S340 Zwart is een kast die ik eigenlijk altijd aanraad, prima kwaliteit, fijn inbouwen en ziet er prima uit.
Maar idd, die voeding is prima zolang hij een dichte kast neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het assembleren van een kast met aangegeven producten, is dat een beetje te doen voor een amateur met hulp van google ed? Ben technisch wel handig maar geen ervaring met assembleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Ja is zeer makkelijk, YouTube staat vol met handleidingen en als je niet te onvoorzichtig te werk gaat kan er niks mis gaan.
Ik zou sws de computer zelf bouwen, veel meer waard voor je geld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ayyylias
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 10:18
pro tip,
GEEN HDD ;)
hdd uit de lijst en het extra geld aan een grotere SSD besteden, SSDs zijn tot ~5 keer sneller en gaan daarbij ook nog eens sneller naar de data toe, wat resulteerd in VEEL kortere wachtijden.

als er toch meer opslag nodig is raad ik een nas aan met bijvoorbeeld WD red harde schijven (hier natuurlijk geen games instaleren), maar games + windows wil je echt op een SSD hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mcelias5 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:23:
pro tip,
GEEN HDD ;)
hdd uit de lijst en het extra geld aan een grotere SSD besteden, SSDs zijn tot ~5 keer sneller en gaan daarbij ook nog eens sneller naar de data toe, wat resulteerd in VEEL kortere wachtijden.

als er toch meer opslag nodig is raad ik een nas aan met bijvoorbeeld WD red harde schijven (hier natuurlijk geen games instaleren), maar games + windows wil je echt op een SSD hebben :)
Dan zou ik dus de SSD van 500 GB nemen, ik heb ervaring met SSD op mijn oude pc, maar die was 36 GB, dus had daar alleen windows op, inderdaad onzettend snel.

Zelf kijk ik vrij veel series, van anime tot HBO, wat vrij veel geheugen vreet. Mijn 2TB op de HDD van mijn oude pc zat toch voor 1,5 TB vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbovenkamp
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:30
Een HDD is nog steeds fijn voor goedkoop wat meer opslag. Een Nas is idd leuk maar niet gratis. Als TS 1 TB nodig heeft is dit dus een goede optie, heeft hij genoeg aan 500gb dan idd iets bijleggen en een grotere SSD nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayyylias
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-09 10:18
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:36:
[...]

Dan zou ik dus de SSD van 500 GB nemen, ik heb ervaring met SSD op mijn oude pc, maar die was 36 GB, dus had daar alleen windows op, inderdaad onzettend snel.

Zelf kijk ik vrij veel series, van anime tot HBO, wat vrij veel geheugen vreet. Mijn 2TB op de HDD van mijn oude pc zat toch voor 1,5 TB vol.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:36:
[...]

eeh ja, 4TB aan ssd is inderdaad duur ;)

mischien hiervoor toch maar een HDD, maar probeer de verhouding goed te houden, een 240GB SSD niet naast een 4TB HDD, eerder:
500GB SSD en een 4TB HDD, SSDs maken alles beter ;), mijn systeem staat nu op het desktop vanaf een koude start in ongeveer 7 Seconden ;), Intel 530 SSD :)

maar voor grotere dingen zoals films kan een HDD wel eens knap handig zijn ;), verder zo veel mogelijk vermijden ;P
Pagina: 1