Ik ben op zoek naar een nieuw processor. Mijn huidige is een AMD A8 5600K APU, maar deze is na 3 jaar een beetje verouderd en is na wat upgrades de bottleneck van mijn PC geworden. Ik heb al wat gezocht en gekeken naar wat een goeie volgende processor zou kunnen zijn. Hierbij kwam ik uit op een Intel i7. Ik ga de 8 threads erg nodig hebben en was er dus over uit dat een i5 misschien wel niet zou voldoen en ik voor de zekerheid toch voor een i7 wil gaan.
Nu kom ik er niet heel erg uit over wat dan een goeie i7 is; er zijn erg veel varianten. Dan de vraag:
Wat is naar jullie mening/ervaring een goeie Intel i7 in prijs/kwaliteit verhouding?
Met prijs/kwaliteit verhouding bedoel ik dat het in vergelijking met andere i7's beter presteert voor een minder groot bedrag (you get the point).
Als er iets is dat jullie nog willen weten hoor ik het graag!
Alvast erg bedankt!
IGUANA_MIKE_
Nu kom ik er niet heel erg uit over wat dan een goeie i7 is; er zijn erg veel varianten. Dan de vraag:
Wat is naar jullie mening/ervaring een goeie Intel i7 in prijs/kwaliteit verhouding?
Met prijs/kwaliteit verhouding bedoel ik dat het in vergelijking met andere i7's beter presteert voor een minder groot bedrag (you get the point).
Als er iets is dat jullie nog willen weten hoor ik het graag!
Alvast erg bedankt!
IGUANA_MIKE_