snes op hdtv of computer monitor aansluiten .

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
ik heb een snes gekocht maar ik ben nu alleen nog opzoek hoe ik hem werkend krijg op mijn hd tv of op mijn computer monitor , wat voor kabel heb ik nodig ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:39

TommieW

Numa numa.

Wat heb je zelf al gevonden?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
http://www.monoprice.com/...&p_id=9994&seq=1&format=2

zoiets?

vraag me af wat je zelf had gevonden....

(is amerikaans model maar bestaan vast wel eu varianten voor..) zelf even opzoeken :P

[ Voor 23% gewijzigd door fazerfreak op 02-02-2016 16:53 ]

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:24

MsG

Forumzwerver

Welke aansluiting heb je voor je SNES? Heb je nog SCART op je TV bijvoorbeeld?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
op de tv beneden heb ik nog wel een scart aansluiting , het monitor boven heeft alleen hdmi .

zelf heb ik dit gevonden http://www.onlinekabelsho...es-en-game-cube-1-8-meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Het beste zou component zijn trouwens ..

Welke tv heb je?
een tv met alleen hdmi heb ik namelijk nog niet gezien

[ Voor 51% gewijzigd door Fish op 02-02-2016 16:57 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
wat is component ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Beste taker1987,

hier op GoT word eigen inzet verwacht, wat hier niet echt uit blijkt. Zo zou een simpele google opdracht voor component aansluiting je al een prima idee moeten geven. Let hier op voordat je verder gaat met posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Fish schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:56:
Het beste zou component zijn trouwens ..

Welke tv heb je?
een tv met alleen hdmi heb ik namelijk nog niet gezien
ik heb een lg tv ,geen idee welk type . hij heeft een scart he , mijn computer scherm heeft geen scart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Poeh hé. Je zou er moeite voor moeten doen.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
maar met die kabel die ik gevonden had dan kan ik sws op de tv spelen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:46

Cyphax

Moderator LNX
Dat kabeltje wat je hebt gevonden, da's composiet (geel) en stereo audio. Als je TV scart heeft verwacht ik eerlijk gezegd dat ie ook wel aansluitingen heeft daarvoor. Die zijn achterop ook gekleurd als het goed is.

Heb je dat niet, maar wel scart, dan prik je die kabels in een scart-blokje (zoiets: https://www.conrad.nl/nl/...m-zwart-hama-1165523.html) en dan moet het gewoon werken.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
oke thanx dan ga ik dat sws bestellen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:52
Ik gebruik op mijn neo aes een scart kabel op een samsung 46 inch hdtv
Prima beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik heb dus een kabel besteld voor de snes , zojuist binnen gekregen en aangesloten op mijn hd tv, helaas ik krijg het niet werkend met die kabel en een normale scart kabel . ook krijg ik hem niet werkend in de plugjes aan de zijkant van de tv , geel wit rood . doe ik wat verkeerd of gebruik ik de verkeerde scart of ligt het aan mijn tv ? ik ben de draad kwijt , heb het ook geprobeerd met de rf switch om die in mijn tv te doen en dan tv kabel in de andere kant maar ook dit werkt niet . ik ben de draad kwijt .

ik heb deze kabel besteld http://www.retronintendok...intendo-64-n64-scartkabel

[ Voor 9% gewijzigd door taker1987 op 04-02-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:27

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Heb je deze snes uberhaupt werkend gezien toen je 'm kocht? Verder ben ik benieuwd hoe je 'm exact aangesloten hebt gehad. (Wat voor verloopjes etc). Heb je de tv ook op correcte input gehad..

Als ik de topic beetje doorlees zie ik weinig input/moeite tot nu toe. Wat wil je exact bereiken: dat een tweaker een handleiding voor je uitwerkt of dat er zelfs iemand langs komt om het aan te sluiten...

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
BadpunK schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:42:
Heb je deze snes uberhaupt werkend gezien toen je 'm kocht? Verder ben ik benieuwd hoe je 'm exact aangesloten hebt gehad. (Wat voor verloopjes etc). Heb je de tv ook op correcte input gehad..

Als ik de topic beetje doorlees zie ik weinig input/moeite tot nu toe. Wat wil je exact bereiken: dat een tweaker een handleiding voor je uitwerkt of dat er zelfs iemand langs komt om het aan te sluiten...
ik heb hem bij hem werkend gezien op een oude tv met de rf kabel , op mijn tv schijnt dit niet te werken ofzo en hij vertelde dat ik een kabel nodig had voor op de moderne tv te spelen .. ik heb dus een snes kabel gekocht en ging er van uit dat dit zou werken .. dit werkt dus niet op een of andere manier , met scart die ik hier thuis heb werkt het ook niet . ik heb geen idee waar dit aan ligt . vandaar dat ik hier om hulp vraag . niet verboden toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Met die gelinkte kabel lijkt het me dat je gewoon geel = geel, wit = wit en rood = rood moet doen, zoals het hoort bij een standaard Nintendo kabel :). Als dat niet werkt, dan zou ik ff de SNES schoonmaken/schoon blazen en de cartridge die je gebruikt ook schoon blazen. Wanneer de connectors in de console vies zijn, dan krijg je geen beeld, ook al brandt het lampje van de console wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
xelfer schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 17:21:
Met die gelinkte kabel lijkt het me dat je gewoon geel = geel, wit = wit en rood = rood moet doen, zoals het hoort bij een standaard Nintendo kabel :). Als dat niet werkt, dan zou ik ff de SNES schoonmaken/schoon blazen en de cartridge die je gebruikt ook schoon blazen. Wanneer de connectors in de console vies zijn, dan krijg je geen beeld, ook al brandt het lampje van de console wel.
EDIT . de oplossing hier boven heeft gewerkt _/-\o_ stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb 8)7 . bedankt voor de hulp 8) 8)

[ Voor 12% gewijzigd door taker1987 op 04-02-2016 18:39 ]

Pagina: 1