psn: taker-mart
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
zoiets?
vraag me af wat je zelf had gevonden....
(is amerikaans model maar bestaan vast wel eu varianten voor..) zelf even opzoeken
[ Voor 23% gewijzigd door fazerfreak op 02-02-2016 16:53 ]
Battle.net :: FazerFreak#2695
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
zelf heb ik dit gevonden http://www.onlinekabelsho...es-en-game-cube-1-8-meter
hier op GoT word eigen inzet verwacht, wat hier niet echt uit blijkt. Zo zou een simpele google opdracht voor component aansluiting je al een prima idee moeten geven. Let hier op voordat je verder gaat met posten
ik heb een lg tv ,geen idee welk type . hij heeft een scart he , mijn computer scherm heeft geen scartFish schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:56:
Het beste zou component zijn trouwens ..
Welke tv heb je?
een tv met alleen hdmi heb ik namelijk nog niet gezien
Heb je dat niet, maar wel scart, dan prik je die kabels in een scart-blokje (zoiets: https://www.conrad.nl/nl/...m-zwart-hama-1165523.html) en dan moet het gewoon werken.
Saved by the buoyancy of citrus
Prima beeld
ik heb deze kabel besteld http://www.retronintendok...intendo-64-n64-scartkabel
[ Voor 9% gewijzigd door taker1987 op 04-02-2016 15:38 ]
Als ik de topic beetje doorlees zie ik weinig input/moeite tot nu toe. Wat wil je exact bereiken: dat een tweaker een handleiding voor je uitwerkt of dat er zelfs iemand langs komt om het aan te sluiten...
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
ik heb hem bij hem werkend gezien op een oude tv met de rf kabel , op mijn tv schijnt dit niet te werken ofzo en hij vertelde dat ik een kabel nodig had voor op de moderne tv te spelen .. ik heb dus een snes kabel gekocht en ging er van uit dat dit zou werken .. dit werkt dus niet op een of andere manier , met scart die ik hier thuis heb werkt het ook niet . ik heb geen idee waar dit aan ligt . vandaar dat ik hier om hulp vraag . niet verboden toch ?BadpunK schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:42:
Heb je deze snes uberhaupt werkend gezien toen je 'm kocht? Verder ben ik benieuwd hoe je 'm exact aangesloten hebt gehad. (Wat voor verloopjes etc). Heb je de tv ook op correcte input gehad..
Als ik de topic beetje doorlees zie ik weinig input/moeite tot nu toe. Wat wil je exact bereiken: dat een tweaker een handleiding voor je uitwerkt of dat er zelfs iemand langs komt om het aan te sluiten...
EDIT . de oplossing hier boven heeft gewerktxelfer schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 17:21:
Met die gelinkte kabel lijkt het me dat je gewoon geel = geel, wit = wit en rood = rood moet doen, zoals het hoort bij een standaard Nintendo kabel. Als dat niet werkt, dan zou ik ff de SNES schoonmaken/schoon blazen en de cartridge die je gebruikt ook schoon blazen. Wanneer de connectors in de console vies zijn, dan krijg je geen beeld, ook al brandt het lampje van de console wel.

[ Voor 12% gewijzigd door taker1987 op 04-02-2016 18:39 ]