HP Spectre X360 13-4100ND slaapstand probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1GNZ
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 16:24
Dag mede-Tweakers,

Gisteren mijn HP Spectre X360 13-4100ND binnen gekregen en na 24 uur al een probleem :(. Zie onderstaande mail richting de mediamarkt.
Geachte heer/mevrouw,

Vorige week heb ik tijdens de BTW actie een HP Spectre bij jullie besteld. Deze heb ik gister ontvangen en is sindsdien in gebruik. Echter voortoont het product onwerkbare kuren.

Het toestel vliegt, zomaar, in slaapstand. Deze komt er niet altijd uit, behalve soms als ik de laptop in tabletstand breng en terug naar laptopstand breng.

Nu heb ik het volgende geprobeerd:

* Windows opnieuw opgestart
* Windows geupdate

Dit allemaal zonder resultaat :(. Vanuit daar heb ik Windows compleet naar fabrieksinstellingen herselt, wederom zonder resultaat...

Wat moet ik nu doen met het product? Moet ik deze weer inpakken en terugsturen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Hebben jullie nog tips? Ik vind dit wel slecht voor een product van meer dan 1000 euro :(

Met vriendelijke groet,

Berthil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:29
Tip: wacht even het bericht af van de Media Markt. Dan kan je daarna verder kijken wat je wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
Ik heb ook wat gehad met de slaapstand (bij aanzetten laptop sloot deze direct af, na nogmaals opstarten werkte ie wel altijd). Bij het uitschakelen van als ik me niet vergis de "hibernate" mode was dit bij mij opgelost. Zit niet op eigen laptop maar met kort Googlen kom ik dit tegen:
- Right click on the battery icon and select Power Options.
- Click on Change plan settings then Change advanced power settings.
- Expand Sleep and set Allow hybrid sleep to OFF and Hibernate after to NEVER and click Apply and OK.

Hoop dat het werkt.