Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Videokaart, Kast en moederbord
Wat is je budget?
)0,00
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het moet vooral mooi zijn, het liefst een behuizing met Window.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige systeem. Ik merk aan alles dat mijn videokaart overkill is. Een paar maanden geleden speelde ik nog wel eens zware spellen, maar nu speel ik enkel nog af en toe minecraft of een racegame. Daarom wil ik mijn systeem gaan Downgraden. Enige echte nadelen van mijn systeem nu zijn de kast en het mobo. Het moederbord is micro atx, maar ik vind ATX er net wat gaver uit zien in een ATX kast. De kast is qua demping, en maakt dus ook een hoop lawaai. Daar wil ik dus ook vanaf. Ik wil er financieel wel op vooruit gaan, de downgrade moet geld gaan opleveren, ander is het zonde.
Dit was mijn idee:
V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) (of een andere tweedehands kaart met goed design)
En dan in combinatie met
Een kaart met reference design vind ik altijd ook wel vet trouwens.
Is nog best een soort van lastig. Ik denk dat ik voor de oude videokaart een kleine 175 euro kan verkopen, de kast moet nog zo'n 20 euro opleveren, net als het moederbord. Totaal zo'n 215 euro, wat toch best weinig is. Dan ga ik er financieel dus niet op vooruit. Iemand vernieuwende ideeën?
Laten we het financiele aspect vergeten, en ons richten op de looks, zo lang het mij maar geen extra geld kost. Dus een ATX MoBo, videokaart en kast voor CA €215. Tweedehands mag.
Ik zoek een?
Videokaart, Kast en moederbord
Wat is je budget?
)0,00
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het moet vooral mooi zijn, het liefst een behuizing met Window.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4160 Boxed | € 116,- | € 116,- |
| 1 | MSI H81M-P33 | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N960WF2OC-4GD | € 214,95 | € 214,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Sharkoon VS4-W Window | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | TP-Link TL-WN881ND | € 13,85 | € 13,85 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,80 | € 29,80 |
| 1 | Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10 | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 52,50 | € 52,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 587,90 | |
Dit is mijn huidige systeem. Ik merk aan alles dat mijn videokaart overkill is. Een paar maanden geleden speelde ik nog wel eens zware spellen, maar nu speel ik enkel nog af en toe minecraft of een racegame. Daarom wil ik mijn systeem gaan Downgraden. Enige echte nadelen van mijn systeem nu zijn de kast en het mobo. Het moederbord is micro atx, maar ik vind ATX er net wat gaver uit zien in een ATX kast. De kast is qua demping, en maakt dus ook een hoop lawaai. Daar wil ik dus ook vanaf. Ik wil er financieel wel op vooruit gaan, de downgrade moet geld gaan opleveren, ander is het zonde.
Dit was mijn idee:
V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) (of een andere tweedehands kaart met goed design)
En dan in combinatie met
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASRock B85 Anniversary | € 62,- | € 62,- |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 62,95 | € 62,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 124,95 | |
Een kaart met reference design vind ik altijd ook wel vet trouwens.
Is nog best een soort van lastig. Ik denk dat ik voor de oude videokaart een kleine 175 euro kan verkopen, de kast moet nog zo'n 20 euro opleveren, net als het moederbord. Totaal zo'n 215 euro, wat toch best weinig is. Dan ga ik er financieel dus niet op vooruit. Iemand vernieuwende ideeën?
Laten we het financiele aspect vergeten, en ons richten op de looks, zo lang het mij maar geen extra geld kost. Dus een ATX MoBo, videokaart en kast voor CA €215. Tweedehands mag.
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/