Ik ben sinds een tijde overgestapt op Firefox 44 64 bit. Nu heb ik het volgende probleem als ik filmpjes in flash wil afspelen. Ik krijg steeds de melding de Adobe flash player plugin is gecrasht. In de 32 bit versie heb ik er geen last van. Ik heb een Windows 10 pro bit 64 op mijn pc staan. Ik heb flash en Firefox ook als eens opnieuw geïnstalleerd dat hielp helaas niks. Ik heb dit probleem ook op mijn laptop waar Windows 7 ultimate 64 bit op staat. Ik ben ook al wezen zoeken op internet kwam daar helaas geen oplossingen tegen. Wie weet wat ik hier aan kan doen? Ik heb de laatste versie van flash al geprobeerd en de de nieuwere beta's ook al geprobeerd.
Vraag
Alle reacties
Wat is het voordeel van het gebruik dan 64 bit internet browser dan volgens jou ?
Ik wil graag 64 bit gebruiken, omdat ik veel pagina's te gelijkertijd open heb staan.
Verwijder Flash player eens met deze tool i.p.v. de reguliere weg en installeer vervolgens de nieuwste versie van de Adobe website (via Firefox).
Dit hielp helaas ook niet. Ik vind het gekke ook dat ik er niks over tegen kom op internet , terwijl ik er op meerdere pc's met verschillende Windows versies last van heb.
robcoenen schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:54:
Verwijder Flash player eens met deze tool i.p.v. de reguliere weg en installeer vervolgens de nieuwste versie van de Adobe website (via Firefox).
Geeft Mozilla wel een officiële 64 bit versie uit dan? En heeft deze ook echt 64 bit plugins nodig en krijg je van Adobe ook een 64 bit plugin? Want ik vermoed dat je daar het probleem mee hebt.
En om nou te zeggen dat je speciaal voor de 'vele' tabs een 64 bit browser moet gebruiken vind ik toch wel apart. Om hoeveel tabs gaat het dan? Wat vind je veel? 10 tabs, 20? 100? Wat is er mis met meerdere vensters, en dus meerdere processen/instances van FF om die te verdelen? Om dan de vragen af te sluiten met 'waarom moet het Firefox zijn en kan het geen andere browser wezen, of nog leuker, ander OS'?
En om nou te zeggen dat je speciaal voor de 'vele' tabs een 64 bit browser moet gebruiken vind ik toch wel apart. Om hoeveel tabs gaat het dan? Wat vind je veel? 10 tabs, 20? 100? Wat is er mis met meerdere vensters, en dus meerdere processen/instances van FF om die te verdelen? Om dan de vragen af te sluiten met 'waarom moet het Firefox zijn en kan het geen andere browser wezen, of nog leuker, ander OS'?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Firefox 44 is vooralsnog niet multi-process enabled. Dat komt pas wanneer het Electrolysis project afgerond wordt, met een geplande release van deze feature vanaf Firefox 46.Hero of Time schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:20:Wat is er mis met meerdere vensters, en dus meerdere processen/instances van FF om die te verdelen?
Sorry wat? Heb je op Windows geen 'firefox -remote' optie om een nieuwe instance te openen, ipv verder te gaan in het huidige venster? En worden nieuwe vensters met hetzelfde proces gemaakt? Wat een domme zooi zeg.Ravefiend schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:25:
[...]
Firefox 44 is vooralsnog niet multi-process enabled. Dat komt pas wanneer het Electrolysis project afgerond wordt, met een geplande release van deze feature vanaf Firefox 46.

Wel ja, je kan zekers wel meerdere Firefox processes bekomen zoals hier beschreven, maar dan zit je wel met meerdere profiles te werken.Hero of Time schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:27:
[...]
Sorry wat? Heb je op Windows geen 'firefox -remote' optie om een nieuwe instance te openen, ipv verder te gaan in het huidige venster? En worden nieuwe vensters met hetzelfde proces gemaakt? Wat een domme zooi zeg.
Huh? Is Firefox op Windows echt zo'n retarted browser? Op m'n werk (thuis gebruik ik geen FF) kan ik over meerdere SSH sessies meerdere Firefox instances starten terwijl het maar 1 profiel gebruikt.
Overigens gaat jouw link over twee instances draaien met verschillende instellingen. Dat is bij de TS niet van toepassing.
Overigens gaat jouw link over twee instances draaien met verschillende instellingen. Dat is bij de TS niet van toepassing.
Ik heb nu de 32 bit er weer opstaan en daar gaat het ook fout met flash. Dus denk dat het probleem ergens anders zit. Dit is de pc die ik heb 2x GTX 980 SLI 5960x Asus rampage v Extreme 16 gb geheugen. Wie weet wat ik nu moet doen.
Ik weet al waar de fout zit. Ik heb nog , maar kort een asus strix raid dlx geluidskaart in mijn PC. Als ik de software daar voor installeer geeft hij zowel in 32 bit als in 64 bit een als ik flash filmpjes afspeel de flash player is gecracht. Als ik de driver weer verwijder speelt hij weer goed af. Ik heb beide drivers van de asus site geprobeerd en bij beide gaat het fout. Wie weet wat ik hier aan kan doen?
Pagina: 1