Afvoer voor proc fan.

Pagina: 1
Acties:

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-05 17:26
Weet iemand een oplossing voor hoe ik de warma lucht van me fan naar boven kan leiden. Kheb nl nogal een dicht, kleine case.
En weet iemand wat voor fan ik het best kan nemen voor me 233mhz?

Verwijderd

Je zou er een 80mm fan ofzo boven kunnen hangen die de lucht naar boven plaatst... maar warme lucht gaat toch vanzelf naar boven je kunt beter een fan maken die de lucht achter uit je PC blaast

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Op donderdag 21 juni 2001 14:50 schreef ShockWave het volgende:
Je zou er een 80mm fan ofzo boven kunnen hangen die de lucht naar boven plaatst... maar warme lucht gaat toch vanzelf naar boven je kunt beter een fan maken die de lucht achter uit je PC blaast
precies, je kan beter een fan achterop hangen denk ik (naar buiten blazend) en zorg er iig voor dat er zo weinig mogelijk kabels e.d. in de weg hangen dat is niet bevordelijk voor je luchtstroom.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-05 17:26
Kben nl bezig met een nogal speciale casemod. Ik zal als ie klaar is nog een hele zooi foto's plaatsen maar dat duurt nog wel ff. Heb nl proefwerken deze week Maar heel misschien id ie volgende week gedeeltelijk af en dan plaats ik wat pics maar denk het niet.

:r :r :r :r :) :) :r :) :) :) :) :r :) :) :r
:r :) :) :) :r :) :r :) :) :) :) :r :) :) :r
:r :r :r :r :) :) :r :) :) :) :) :r :) :) :r
:r :r :r :r :) :) :r :r :r :r :) :r :r :r :r