Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Terug naar de desktop? - Een andere koers voor Windows Phone

Pagina: 1
Acties:

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-11 15:24
In Terug naar de desktop? - Een andere koers voor Windows Phone staat een fout:
...terwijl zijn Sailfish OS tot nu toe weinig vooruitgang heeft geboekt.
Sailfish OS heeft veel ontwikkeling geboekt, er zijn tal van updates geweest en er is behoorlijk wat functionaliteit toegevoegd. Ook kan het " echt" multitasken, in tegenstelling tot de ietwat kreupele oplossingen van iOS en Android.

Of...het wordt in een andere context bedoeld (verkoopaantallen?), maar dat kan ik niet uit de tekst opmaken.

vrede in rust

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Ik denk verkoopaantallen inderdaad.

Ik heb zelf een fout gevonden in de tekst:
Huawei heeft in 2013 de W1 in de winkels gelegd, maar die heeft geen opvolger gekregen.
De W1 heeft wel een opvolger gekregen. Het is zelfs bijna letterlijk een opvolger, want het gaat om de W2: pricewatch: Huawei Ascend W2 Zwart

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Of...het wordt in een andere context bedoeld (verkoopaantallen?), maar dat kan ik niet uit de tekst opmaken.
Inderdaad, dat ging niet over de ontwikkeling van het besturingssysteem als besturingssysteem, maar het veroveren van een plek in de smartphonemarkt. Er kwam geen tweede Jolla-smartphone en andere fabrikanten staan ook niet echt te popelen... Dat bedoelde ik ermee :)
De W1 heeft wel een opvolger gekregen. Het is zelfs bijna letterlijk een opvolger, want het gaat om de W2
Had in mijn hoofd dat de W2 vaporware was en dat hij niet echt was uitgekomen. Helemaal gemist, thanks! Ik heb het aangepast :)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Op de pagina: reviews: Terug naar de desktop? - Een andere koers voor Windows Phone staat onder alle grafieken:

Bron: *Naam Bron* met een link erbij. Al deze links verwijzen echter naar http://tweakers.net/benchdb/ i.p.v. naar de link. Is dat de bedoeling?

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Nas T schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:55:
In Terug naar de desktop? - Een andere koers voor Windows Phone staat een fout:
Ook kan het " echt" multitasken, in tegenstelling tot de ietwat kreupele oplossingen van iOS en Android.
Alsof de meeste mensen daarop zitten te wachten! De reden waarom veel toestellen niet aan true-multitasking doen is om de batterij te besparen, zodat je langer de dag er mee door komt!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-11 15:24
CyberMania schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 00:30:
[...]
...om de batterij te besparen, zodat je langer de dag er mee door komt!
En dat heeft effect?

vrede in rust

Pagina: 1