Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-08 00:16
Ik ben op zoek naar een 17 inch laptop voor een vriend van mij.

Wat ga je met je laptop doen?
Het gaat om een werk laptop. Windows 10 heeft de voorkeur. Er zullen geen zware applicaties gedraaid worden, voornamelijk microsoft office en boekhouding software.

Wat is je budget?
Het budget is rond de €1100. Het mag er iets over heen maar liever niet.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee er zal voornamelijk thuis gewerkt worden, vandaar 17 inch. Een aantal keer per maand mee naar de klant voor maximaal 3 a 4 uur.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Eigenlijk niet. Ik heb zelf nog steeds liever geen Acer, daar heb ik slechte ervaringen mee.

Zelf dacht ik aan een i3/i5, 8GB RAM, 17,3 inch Full HD mat scherm. Opslag moet minimaal 500GB zijn en een SSD is een vereiste. Dus of een laptop met SSD of 1 waar ik makkelijk de HDD kan vervangen. Dan komt er wel zo'n €150 bij voor een 512GB SSD.

Daarnaast is een dvd-station ook een vereiste, aangezien er af en toe cd's worden gebrand.

Ik heb zelf uitgebreid gezocht met de Pricewatch filters maar ik kom er niet echt uit. Ik heb ook bij Dell gekeken, maar dat viel ook een beetje tegen.

Ik kwam uit op de Dell Inspirion 17 5000. Het is mij echter niet duidelijk of dit een mat scherm is en of het een touchscreen is? Touchscreen hoeft namelijk niet echt. Ook weet ik niet of de HDD makkelijk te vervangen is?

Bij voorbaat dank! :)

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-08 00:16
Iemand advies?

[XBO/PSN: BroedersKolk]