Ik heb een laptop met Windows 10 en wil daar Windows 7 op installeren vanaf een USB stick.
Eindelijk heb ik het voor elkaar dat ik de installatie kan uitvoeren, en dat hij boot vanaf USB stick.
Maar tijdens het installeren krijg ik de popup:
"Een vereist stuurprogramma voor een cd/dvd-station ontbreekt. Als u een diskette, cd, dvd of USB-flashstation met het stuurprogramma hebt, dient u dit nu te plaatsen."
Nu weet ik dat de laptop een 1TB hybrid HDD bevat, en denk bijna zeker te weten dat het daardoor komt.
Nu heb ik de drivers gedownload bij : https://downloadcenter.intel.com/download/23060
en f6flpy-x64.zip uitgepakt naar de root van de USB stick.
Echter de hele USB stick zie ik niet wanneer ik klik op bladeren. Alleen:
Windows (C:)
RECOVERY (D:)
Cd-station (E:)
Boot (X:)
kan ik selecteren, dus heb de drivers maar in een subfolder op C: gezet, alleen daar kan die dus ook niets mee.
Apparaatbeheer laat onder Schrijfstations zien:
TOSHIBA MQ02ABD100H
Het lijkt alsof er voor deze 1TB hybride HDD geen drivers zijn voor Windows 7, klopt dat ?
Of weet iemand toevallig wel waar ik deze kan vinden ?
Eindelijk heb ik het voor elkaar dat ik de installatie kan uitvoeren, en dat hij boot vanaf USB stick.
Maar tijdens het installeren krijg ik de popup:
"Een vereist stuurprogramma voor een cd/dvd-station ontbreekt. Als u een diskette, cd, dvd of USB-flashstation met het stuurprogramma hebt, dient u dit nu te plaatsen."
Nu weet ik dat de laptop een 1TB hybrid HDD bevat, en denk bijna zeker te weten dat het daardoor komt.
Nu heb ik de drivers gedownload bij : https://downloadcenter.intel.com/download/23060
en f6flpy-x64.zip uitgepakt naar de root van de USB stick.
Echter de hele USB stick zie ik niet wanneer ik klik op bladeren. Alleen:
Windows (C:)
RECOVERY (D:)
Cd-station (E:)
Boot (X:)
kan ik selecteren, dus heb de drivers maar in een subfolder op C: gezet, alleen daar kan die dus ook niets mee.
Apparaatbeheer laat onder Schrijfstations zien:
TOSHIBA MQ02ABD100H
Het lijkt alsof er voor deze 1TB hybride HDD geen drivers zijn voor Windows 7, klopt dat ?
Of weet iemand toevallig wel waar ik deze kan vinden ?