Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 16:52
Hoi Allemaal.

Ik ben voor mijn zoon opzoek naar een mobiele provider hij is 14 jaar en zit momenteel bij Hollandse Nieuwe.
Wij vinden wij dat ideaal omdat je niet meer kan verbruiken dan je bundel toelaat.
Nu is het zo dat hij zelf liever overstapt vanwege het bereik van Vodafone.
Na een wat research en zoekwerk naar providers met data en belplafond kom je eigenlijk uit bij de volgende providers:
- Simpel (Tmobile netwerk)
- Youfone (KPN netwerk)

Bij beide providers lees je zowel negatieve als positieve revieuws.
Nu had ik zelf nog de volgende Provider gevonden namelijk
- AH slimonly (KPN netwerk) Ook hier geld op is op.
http://www.ah.nl/over-ah/....201444.slimonly&ah_fee=0

Hier kan je verschillende bundels aanschaffen BV:
COMBIDEAL €12.50
1000MB+100min+100sms
€ 12.50

COMBIDEAL €15.00
1500MB+150min+150sms
€ 15.00

Heeft ie iemand hier ervaring met AH Slimonly.
Ook sta ik open voor suggesties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-07 09:36
rjn27 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:03:
Hoi Allemaal.

Ik ben voor mijn zoon opzoek naar een mobiele provider hij is 14 jaar en zit momenteel bij Hollandse Nieuwe.
Wij vinden wij dat ideaal omdat je niet meer kan verbruiken dan je bundel toelaat.
Nu is het zo dat hij zelf liever overstapt vanwege het bereik van Vodafone.
Na een wat research en zoekwerk naar providers met data en belplafond kom je eigenlijk uit bij de volgende providers:
- Simpel (Tmobile netwerk)
- Youfone (KPN netwerk)

Bij beide providers lees je zowel negatieve als positieve revieuws.
Nu had ik zelf nog de volgende Provider gevonden namelijk
- AH slimonly (KPN netwerk) Ook hier geld op is op.
http://www.ah.nl/over-ah/....201444.slimonly&ah_fee=0

Hier kan je verschillende bundels aanschaffen BV:
COMBIDEAL €12.50
1000MB+100min+100sms
€ 12.50

COMBIDEAL €15.00
1500MB+150min+150sms
€ 15.00

Heeft ie iemand hier ervaring met AH Slimonly.
Wat doet hij vaak met zijn telefoon? Belt hij veel? Stuurt hij sms'jes?
Wat doet hij via internet, kijkt hij veel video, gebruikt hij Whatsapp vaak of zoekt hij informatie op?

Als hij vooral internet gebruikt en via mobiel internet geen video kijkt, dan kan ik KPN onbeperkt internet bundel aanraden. Kost €7,50 per maand Goed genoeg voor Whatsapp, beetje surfen en lage kwaliteit audio.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
AH mobiel slimonly is prepaid, dus veel kan er eigenlijk niet misgaan. Je kunt hoogstens je hele prepaid tegoed er doorheen jagen door buiten de bundel te internetten oid, maar dan is 't dan ook op, zonder verdere kosten.
Opwaarderen gaat via de slimonly app, dmv automatische incasso (boven de 18 jaar) of via iDeal.

Puntje van aandacht is wel, dat 't weliswaar netwerk KPN is, maar via Telfort, zodat roaming aangezet moet worden, in een grensregio kan dat weleens ertoe leiden, dat men bij storing of slechte dekking, ongemerkt op 'n Duits of Belgisch netwerk zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:34
rjn27 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:03:

Als je suggesties wilt kun je het beste aangeven wat je zoon zoal verbruikt.
Veel jongeren bellen/sms-en niet of nauwelijks nog, als je alleen data wilt zijn er andere mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Jongeren maken zich over 't algemeen (te) weinig zorgen over privacy, en ze maken dus overal, waar 't maar kan, gebruik van gratis wifi, maar de mogelijkheden daartoe verschillen nogal, afhankelijk van de woonplaats. Dat kan natuurlijk een flink verschil opleveren, qua datagebruik.
Communicatie gaat idd via WhatsApp en/of Snapchat, nauwelijks nog via sms, misschien af en toe eens 'n smsje naar oma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
Bedankt voor alle feedback.
Hij heeft nu een Hollandse nieuwe bundel van 275 min sms data en daarbij nog een internet bundel van 500MB.
De laatste tijd red hij het niet meer thuis zit hij gewoon op WiFi. Ik denk zelf dat hij toch een bundel van minimaal 1GB nodig heeft.
Het gebruikte toestel is een IPhone 5s.
Ik zat nu zelf te denken om hem KPN budget 100 te geven dit kost 13,50 -5 compleet korting is 8,50
Hij kan dan onbeperkt naar mij en mijn vrouw bellen. Ik kan hem dan 1GB per maand geven via KPN delen?
Het nadeel is dat er geen belplafond mogelijk is. Leuke bijkomstigheid is 4G.

Hoop dat jullie hier meer aan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
Marly schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:33:
AH mobiel slimonly is prepaid, dus veel kan er eigenlijk niet misgaan. Je kunt hoogstens je hele prepaid tegoed er doorheen jagen door buiten de bundel te internetten oid, maar dan is 't dan ook op, zonder verdere kosten.
Opwaarderen gaat via de slimonly app, dmv automatische incasso (boven de 18 jaar) of via iDeal.

Puntje van aandacht is wel, dat 't weliswaar netwerk KPN is, maar via Telfort, zodat roaming aangezet moet worden, in een grensregio kan dat weleens ertoe leiden, dat men bij storing of slechte dekking, ongemerkt op 'n Duits of Belgisch netwerk zit.
Hoi marly weet jij ook of je bij Slimonly gebruik kan maken van 4G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
rjn27 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:10:
[...]

Hoi marly weet jij ook of je bij Slimonly gebruik kan maken van 4G?
Zover ik weet, bieden KPN en Telfort (en dus ook AH Mobiel) nog geen prepaid 4G aan, moet wel zeggen, dat dit info is van enkele maanden geleden, kan inmiddels veranderd zijn. Zal er uiteindelijk wel komen, maar bij 3G heeft 't ook 'n tijdje geduurd, voordat dit ook op prepaid beschikbaar werd bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:19
https://directsales.vodaf...ndsfamily/orderform/11382

Misschien is dit iets? Hiervoor heb je wel een code nodig maar die kan je wel regelen? Verschillende vodafone medewerkers hier op het forum kunnen die codes voor je aanvragen.
Pagina: 1