Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdveen1
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-08-2024
Beste allemaal.
Ik wil een nieuwe smartphone, en mijn eisen zijn niet zo heel moeilijk... Ik wil namelijk de beste en het schermformaat moet niet veel groter dan 5 inch worden. 5,5 Inch telefoons vind ik echt té groot worden.
Natuurlijk heb ik de S6 gezien, maar ik vraag me af welke telefoons daarbij in de buurt zitten qua performance en functionaliteit. Ik was best te spreken over de LG G4, maar ik vind ‘m te groot worden.
Kunnen jullie me een beetje op weg helpen met wat suggesties?
Thanks,
Sander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:24

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-05 10:31
Wat is "beste"? Elke telefoon heeft voor en nadelen.

Het volgende heeft betrekking tot komende toestellen, geen garantie, alleen nog speculaties.
Mocht je nog even kunnen wachten, op 21 februari begint MWC.
Hier kondigt Samsung sowieso de S7 en andere varianten hiervan aan. LG houdt een persevent voor een nieuw toestel, mogelijk vlaggenschip, er is nog weinig over bekend. In maart komt HTC hoogst waarschijnlijk met de M10. Sony en Motorola komen meestal een stuk later.

Om te focussen op toestel die nu op de markt zijn:
- Samsung S6 (Edge) ~ 5.1 inch
- LG Nexus 5X ~ 5.2 inch
- Sony Xperia Z5 (Compact) ~ 5.2 inch (4.6 inch)
- Apple iPhone 6s ~ 4.7 inch (Wel nog best groot qua formaat)
- Motorola Moto X Style ~ 5.7 inch
- Huawei Nexus 6P ~ 5.7 inch
- LG V10 ~ 5.7 inch

Dat zijn volgens mij de "top-of-the-line" toestellen, mogelijk mis ik er een of twee.
Toestelformaat zegt vaak wel iets over hoe groot de telefoon is, maar niet hoe die in de hand ligt.
Indien je de mogelijkheid hebt, ga eens naar een winkel om ze uit te testen. Niet elke shop zal de telefoons in de winkel hebben liggen maar dat scheelt in ieder geval qua mogelijke teleurstelling als hij toch niet bevalt.