bose acoustimass drivers in nieuwe behuizing.

Pagina: 1
Acties:

• Evan Sibbald
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-07-2016
Beste forumleden. Ik klink misschien heel slecht als audiofiel dat ik een Bose Acoustimass 5 setje bezit. Ik vind het ook niet mooi klinken. Te weinig diepe bass, geen goede kickbass, het mid ontbreekt volledig etc. Nu vraag ik mij af er mensen zijn die weten of je de satelieten in een nieuwe behuizing kunt plaatsen. Ze worden namelijk gebruikt in mini behuizing als tweeters en maken nauwelijks excursie. Zou je ze bijvoorbeeld in een needle ontwerp kunnen bouwen of mogen deze satelieten absoluut geen grote excursie maken?

Met vriendelijke groet,

Evan

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:38

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Kort door de bocht:
Bespaar je de moeite. Dan ben je beter af door deze set te verkopen en iets anders terug te kopen.

Je zit met de filtering van de satelieten, en zodra je ze lager laat spelen zit je met belastbaarheid.
Nieuwe sats bouwen kan -met betere drivers- maar dan zit je ook met een sub die niet of slecht aansluit.

Bose heeft voordelen qua compactheid, maar zeker ook nadelen, en dit is er eentje van.

Wise enough to play the fool

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

bose bashen is zoooo 2004

[ Voor 87% gewijzigd door teacher op 04-02-2016 00:33 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity