Blackberry op een zijspoor?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:04

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Vandaag (2 feb):
reviews: Terug naar de desktop? - Een andere koers voor Windows Phone
BlackBerry heeft BlackBerry 10 op een zijspoor gezet
8 januari jl:
nieuws: BlackBerry-ceo: Ook in 2016 nieuwe versies van BlackBerry 10
Recente berichten deden vermoeden dat BlackBerry het eigen besturingssysteem op een zijspoor heeft geschoven. BlackBerry-ceo John Chen laat nu in een blogpost weten dat voor dit jaar met releases 10.3.3 en 10.3.4 twee nieuwe versies van het systeem staan gepland.
De stelling in de review van Arnoud is wat tegenstrijdig met het nieuwsbericht van Sander, zeker gezien de korte tijd die tussenbeide zit.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:28

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor je opmerking :) Mag ik vragen welke tegenstrijdigheid je ziet?

Ik neem aan dat je bedoelt dat iets dat op een zijspoor staat geen updates meer krijgt - dat is de enige verklaring die ik kan verzinnen in elk geval.

De positie van BlackBerry 10 staat onder druk. De laatste BlackBerry is de Priv met Android en Chen heeft gezegd dat in 2016 geen nieuwe BlackBerry 10-toestellen meer komen. Bovendien geeft het bedrijf volgens sommige media stevige hints dat het BB10 helemaal zal laten vallen.

Zover wilde ik niet gaan: BlackBerry is alive and kicking op bestaande toestellen, maar met de release van de Priv en de aankondiging van meer Androids kan ik niet anders dan concluderen dat BB10 bij BlackBerry zelf op een zijspoor staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:04

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Hey Arnoud,

Dank voor je duidelijke toelichting. Overigens ben ik totaal niet thuis in Blackbery dus op de inhoud kan ik de discussie niet voeren. Het gaat mij juist om het redactionele verschil dat ik als lezer bemerk.

Wat ik bedoel te zeggen is dat het bericht uit februari dat genoemde zijspoor juist lijkt te ontkrachten.
- Berichten deden vermoeden;
- De CEO laat nu weten dat {...}.

Die combinatie van zinnen en jouw bericht zette míj even op een zijspoor :D.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~