Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 731651

Topicstarter
Beste mensen,
Ik zit met een hoogst irritant probleem. Ik krijg om de 5min een groot pop-up scherm van candy crush op mijn beeldscherm. Ik heb alle anti virus apps al gedownload zoals avg en 360 maar niet helpt :(
Tevens heb ik al gewoon candy crush zelf gedownload in de hoop dat die pop-up zou verdwijnen maar ook dit helpt niet.
Zijn er hier knappe koppen die mij kunnen helpen?
Greetz
P.s. het gaat trouwens om een Samsung s6

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 731651 op 02-02-2016 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 16:53
Voor zover ik weet zijn antivirus apps op android bij lange na niet hetzelfde als je gewent ben van je pc.
http://geeknizer.com/myth...eed-antivirus-on-android/ Heeft te maken met de sandbox waar apps in zitten/draaien. Met andere woorden een anti virus app kan niet veel meer dan kijken naar de geïnstalleerde apps en deze lang een bekent lijstje halen met "foute"apps.

Mijn tip: Backup maken en je telefoon terugzetten naar fabrieks instellingen. Ik heb laatst zelfs meegemaakt op een samsung tab 2 dat zelfs de fabrieks instellingen apps bevatte die daar niet hoorde! Deze heb ik opnieuw moeten flashen met Odin en de fabrieks rom.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:32
Anoniem: 731651 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:08:
Beste mensen,
Ik zit met een hoogst irritant probleem. Ik krijg om de 5min een groot pop-up scherm van candy crush op mijn beeldscherm. Ik heb alle anti virus apps al gedownload zoals avg en 360 maar niet helpt :(
Tevens heb ik al gewoon candy crush zelf gedownload in de hoop dat die pop-up zou verdwijnen maar ook dit helpt niet.
Zijn er hier knappe koppen die mij kunnen helpen?
Greetz
P.s. het gaat trouwens om een Samsung s6
download clean master eens, tevens heeft je s6 een ingebouwde die je ook kan draaien, die vind je onder beveiliging in je instellingen.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 731651

Topicstarter
Dank jullie wel! Ik ga het vanavond eens proberen allemaal 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

Download, nadat je bovenstaand heb uitgevoerd, eens een airpush detector zoals deze: Google Play: Advertentie Detector
Wellicht komt daar iets uit en dan kan je de boosdoener, dus de applicatie, verwijderen ;)

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:39
Dat soort popups komen vaak van vage programmas zoals Youtube-converters, zaklamp apps, etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Ook Malwarebytes al eens een keer geprobeerd? Succes!

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Pagina: 1