Hallo,
Vanaf volgend jaar neem ik plaats op het HBO en zal een laptop moeten aanschaffen voor mijn nieuwe opleiding. Hierbij twijfel ik nog wat voor laptop ik wil gaan nemen dus hierbij de vraag.
Wat ga je met je laptop doen?
Te gaan gebruiken programma's: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint), Adobe Photoshop, VMWare Workstation. Diverse games zoals; Counter-Strike: Global Offensive en League of Legends.
een MacBook Pro 15-inch vond ik wel interessant maar ik weet dus niet of dit makkelijk te gebruiken is voor al deze programma's.
Wat is je budget?
Maximaal €2100,- (dit is de prijs van de MacBook Pro 15-inch Retina)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag naar school dus graag geen te zware laptop. en graag een laptop die wel aardig lang van accuduur mee kan. Graag ook een levensduur van een aantal jaar...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Apple is wel de voorkeur voor mij als OS: OS X.
Voor een Windows omgeving ga ik graag uit van een HP of een ASUS.
Overige Prio's:
- Tussen de 15 en 17 inch scherm
- Minimaal 16GB RAM
- Minimaal 256GB SSD
- Minimaal Intel Core i5 processor
- Maximaal gewicht van 3kg (ivm veel meesleuren van dat ding haha)
Vanaf volgend jaar neem ik plaats op het HBO en zal een laptop moeten aanschaffen voor mijn nieuwe opleiding. Hierbij twijfel ik nog wat voor laptop ik wil gaan nemen dus hierbij de vraag.
Wat ga je met je laptop doen?
Te gaan gebruiken programma's: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint), Adobe Photoshop, VMWare Workstation. Diverse games zoals; Counter-Strike: Global Offensive en League of Legends.
een MacBook Pro 15-inch vond ik wel interessant maar ik weet dus niet of dit makkelijk te gebruiken is voor al deze programma's.
Wat is je budget?
Maximaal €2100,- (dit is de prijs van de MacBook Pro 15-inch Retina)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag naar school dus graag geen te zware laptop. en graag een laptop die wel aardig lang van accuduur mee kan. Graag ook een levensduur van een aantal jaar...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Apple is wel de voorkeur voor mij als OS: OS X.
Voor een Windows omgeving ga ik graag uit van een HP of een ASUS.
Overige Prio's:
- Tussen de 15 en 17 inch scherm
- Minimaal 16GB RAM
- Minimaal 256GB SSD
- Minimaal Intel Core i5 processor
- Maximaal gewicht van 3kg (ivm veel meesleuren van dat ding haha)
[ Voor 8% gewijzigd door weske0165 op 02-02-2016 16:06 ]