Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt gaan worden voor gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles compleet nieuw. De desktop die ik nu gebruik zal voor andere doeleinden ingezet gaan worden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eis is dat het zo'n beetje elk spel op max settings kan runnen met hoge fps. Mogelijk ook streamen in de toekomst. Energieverbruik optimaliseren is ook belangrijk.
Ga je overklokken?
ik ga voor maximum prestatie, dus wss wel.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen zee aan kennis van componenten en heb dit systeem dan ook samengesteld zodat er kritiek op kan worden geleverd en ik door de inzichten van wijze tweakers aanpassingen kan toebrengen. Ook ben ik natuurlijk geinteressered of de prijs verder omlaag kan zonder al te veel aan prestatievermogen te verliezen.
Het systeem zal gebruikt gaan worden voor gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles compleet nieuw. De desktop die ik nu gebruik zal voor andere doeleinden ingezet gaan worden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eis is dat het zo'n beetje elk spel op max settings kan runnen met hoge fps. Mogelijk ook streamen in de toekomst. Energieverbruik optimaliseren is ook belangrijk.
Ga je overklokken?
ik ga voor maximum prestatie, dus wss wel.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen zee aan kennis van componenten en heb dit systeem dan ook samengesteld zodat er kritiek op kan worden geleverd en ik door de inzichten van wijze tweakers aanpassingen kan toebrengen. Ook ben ik natuurlijk geinteressered of de prijs verder omlaag kan zonder al te veel aan prestatievermogen te verliezen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 248,50 | € 248,50 |
| 1 | MSI Z170A GAMING PRO | € 152,95 | € 152,95 |
| 1 | MSI GTX 980 Ti GAMING 6G | € 731,95 | € 731,95 |
| 1 | WD Blue WD30EZRZ, 3TB | € 94,29 | € 94,29 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zwart | € 322,95 | € 322,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty) | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Steelseries Qck | € 10,- | € 10,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 92,95 | € 92,95 |