[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
via 4in1 4.32
pci latency in bios op 32
en bios 1008 flashen
en bios 1008 flashen
Afgesproken!!Op donderdag 21 juni 2001 15:02 schreef maddog_rvo het volgende:
als het jou probleem oplost mag je voor mij opzoeken hoe ik de mijne oplos
[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]
Wat bedoel je met "in bios op 32"???Op donderdag 21 juni 2001 15:01 schreef maddog_rvo het volgende:
via 4in1 4.32
en bios 1008 flashen
Is dit een suggestie, of is dit dé oplossing.
hier ook een A7V, WinME 
Maar geen problemen hoor, heb je misschien slecht geheugen?
Maar geen problemen hoor, heb je misschien slecht geheugen?
Ik frut, dus ik epibreer
Lijkt me verschrikkelijk sterk dat mijn geheugen slecht is in winme, maar niet in dos en win2000......
ja daar heb je gelijk in ... heb je die patches van ME geinstalleerd (via Windows Update)?
Ik zie dat je een RAID config gebruikt, worden je disks wel goed gesynct als windows afsluit?
Ik zie dat je een RAID config gebruikt, worden je disks wel goed gesynct als windows afsluit?
Ik frut, dus ik epibreer
Ik heb geen windows path gedraaid. Maar volgens mij worden mijn schijven wel goed gesynct. Anders zou je bij het opstarten elke keer scandisk moeten zien. Toch?.....Op donderdag 21 juni 2001 15:38 schreef pistole het volgende:
ja daar heb je gelijk in ... heb je die patches van ME geinstalleerd (via Windows Update)?
synchen
kun je zien of ie dat doet????, mijn windows blijft nl. altijd hangen bij plaatje "bezig met afsluiten windows"
en irondog in je bios kun je ergens een optie vinden om pci latency in te stellen, je moet deze eens proberen in te stellen op 32. bij mij verminderde de data corruptie van raid op de a7v wel, en na de via 4in1 4.32 was het helemaal weg
en irondog in je bios kun je ergens een optie vinden om pci latency in te stellen, je moet deze eens proberen in te stellen op 32. bij mij verminderde de data corruptie van raid op de a7v wel, en na de via 4in1 4.32 was het helemaal weg
Irondog, ik zou als ik jou was eerst de updates ('critical updates') draaien.
Hierin zit o.a. een fix mbt het flushen van write-buffers.
Hierin zit o.a. een fix mbt het flushen van write-buffers.
Ik frut, dus ik epibreer
Ik heb nu de nieuwste via drivers (4.32) Mijn pci kaartjes van plaats veranderd (mijn soundblaster had dezelfde irq als mijn mass storage controller. Ik had pci latency op 32 staan. EN NOG MAAKT WINDHOOS ME ALLES CORRUPT!
Wie komt met de oplossing???
Wie komt met de oplossing???
Heb je het al eens geprobeerd op gewoon 700Mhz?
Ik heb het probleem in ieder geval gedeeltelijk opgelost
In het bios stond een instelling verkeerd. I/O latency timing stond aan en heb ik uitgezet.
Ik moet dus even terugnemen dat je geen crc errors kunt krijgen van overklokken.
Wél balen: Mijn pc wil nu niet meer stabiel lopen op 900 mhz. Maar volgens mij ben ik van mijn DATA CORRUPTIE af!
Toen het bleek dat ik geen crc errors meer kreeg, heb ik mijn pc meteen weer overgeklokt naar 900 mhz. Direct kwamen de crc errors weer terug. (Sinds ik data corruptie had, had ik hem maar teruggeklokt).Op zaterdag 23 juni 2001 18:39 schreef vassago het volgende:
Heb je het al eens geprobeerd op gewoon 700Mhz?
Ik moet dus even terugnemen dat je geen crc errors kunt krijgen van overklokken.
Wél balen: Mijn pc wil nu niet meer stabiel lopen op 900 mhz. Maar volgens mij ben ik van mijn DATA CORRUPTIE af!
Ik wil verdomme kunnen gamen.Op zaterdag 23 juni 2001 18:51 schreef burnin het volgende:
Of Gewoon WinMe loosen en Win2K gaan draaien
Verwijderd
Meeste games draaien wel onder Win2k hoor.Op zaterdag 23 juni 2001 21:50 schreef irondog het volgende:
Ik wil verdomme kunnen gamen.
Pagina: 1