Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een geluidskaart die in een pci x1 slot past waarbij microfoon volume hard genoeg is voor degene met wie ik praat. Momenteel Realtek onboard die niet aan mijn wensen voldoet ondanks alle settings op high staan. Dezelfde headset doet het op laptops zonder Realtek prima.
Wat is je budget?
Tot de max van €70
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me niet uit. Zolang deze aan mijn wensen voldoet vind ik het prima
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de geluidskaart gaan gebruiken voor het verbeteren van het geluid van games en de betere kwaliteit van mijn microfoon waarbij zowel de ruis minder wordt en de volume van mijn microfoon harder is.
Alvast thanks voor jullie advies!
Ik zoek een?
Ik zoek een geluidskaart die in een pci x1 slot past waarbij microfoon volume hard genoeg is voor degene met wie ik praat. Momenteel Realtek onboard die niet aan mijn wensen voldoet ondanks alle settings op high staan. Dezelfde headset doet het op laptops zonder Realtek prima.
Wat is je budget?
Tot de max van €70
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me niet uit. Zolang deze aan mijn wensen voldoet vind ik het prima
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil de geluidskaart gaan gebruiken voor het verbeteren van het geluid van games en de betere kwaliteit van mijn microfoon waarbij zowel de ruis minder wordt en de volume van mijn microfoon harder is.
Alvast thanks voor jullie advies!