Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-05 14:01
Beste Tweakers,

Allereerst weet ik niet zeker of dit topic hier hoort of eerder in een Windows categorie.

Het probleem is als volgt: ik ben in het bezit van een GoPro Hero 3+ (black). Daarin zit een 32 gb MicroSD HC (class10) kaart in (staat geen merk op, weet ook niet meer welk merk het is, gekocht bij Mycom dus wellicht een eigen merk van hun)

Hierop schiet ik al mijn video's op de NTSC stand. Als ik mijn GoPro aansluit op de computer (Windows 10, met GoPro software en drivers) herkent de computer direct de GoPro, en ook ziet die dat er een SD kaart in zit en geeft hij aan hoeveel ruimte er nog op de SD kaart vrij is.

Echter als ik de SD kaart open staan er geen bestanden in. Ook de SD kaart formatteren kan niet. Heb geprobeerd een video in de PAL stand op te nemen, maar ook dat bestand werd door Windows niet gevonden.

Ook bestanden importeren met de GoPro studio importer werkt niet.

Als ik de SD kaart in mijn telefoon doe (HTC One M8) en die met USB aan de computer verbind dan kan ik de bestanden op die SD kaart wel gewoon zien en kopiëren.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Ik wil graag dat ik gewoon de bestanden via Windows verkenner kan kopiëren naar mijn computer via de USB kabel en de GoPro.

Alvast bedankt :)

Beste antwoord (via rrikkert op 08-02-2016 09:36)

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:46

SomerenV

It's something!

Misschien is dit wel een hele simpele oplossing maar koop voor een tientje een kaartlezer ;) De keren dat ik een GoPro had (geleend) heb ik het ook via de kaartlezer gedaan en niet via de GoPro zelf. Werkte prima. Verder te weinig verstand van GoPro's om andere oplossingen te bieden.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:46

SomerenV

It's something!

Misschien is dit wel een hele simpele oplossing maar koop voor een tientje een kaartlezer ;) De keren dat ik een GoPro had (geleend) heb ik het ook via de kaartlezer gedaan en niet via de GoPro zelf. Werkte prima. Verder te weinig verstand van GoPro's om andere oplossingen te bieden.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-05 14:01
Heb zelf geen laptop, maar heb de laptop van een vriend geprobeerd (waar een SD-kaartlezer in zit) met een adaptertje van MicroSD-->SD en dat werkte inderdaad. Dus voor mijn desktop een kaartlezertje kopen en dan is het waarschijnlijk opgelost.

Blijft het wel apart dat het niet gewoon werkt via de GoPro zelf maarja dat zij dan maar zo.

Bedankt in ieder geval.