[Win10] Kan niks kopieren of plakken

Pagina: 1
Acties:
  • 754 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apiaan
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-06 12:11
Hallo,

Ik kan niks kopieren plakken van een mapje naar het andere mapje. Ik heb windows 10 de nieuwste versie up to date. Ik krijg een fout melding dat het niet werkt en het al bestaat in een ander bestand. Ik heb windows geupdate en de pc gecleand maar dat werkte niet. Bij het plakken of verwijderen loopt het vast en doet het vervolgens niets.
Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

De foutmelding is dus 'dat het niet werkt'

En je hebt je Event Log al bekeken.

Heb je al een zo eenvoudig mogelijke kopiëer en plak actie geprobeerd?

Bijv 2 lege mapjes maken in je mijn documenten folder en er 1 leeg tekst document in zetten wat je kopiëert naar de andere lege map?

Nogmaals geef exacte info.

👑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apiaan
Wat is een event log? Eenvoudige kopiëer en plak werkt wel. Als het niet lukt zegt het dat het al ergens anders bestaat het bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:39

Nibbz

Postmaster General

Antivirus die je crack weggooit nadat je hem in een ander folder hebt gekopieëerd?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Event log: [google=event log].

Melding: de melding is letterlijk, woord-voor-woord "dat het niet werkt en het al bestaat in een ander bestand"? Dan heeft je PC een wel heel raar virus, tijd voor grote schoonmaak ;) En "Bij het plakken of verwijderen loopt het vast en doet het vervolgens niets." is daar weer in tegenspraak mee: een melding is niet niets doen. Ook beschrijf je nu iets heel anders dan Apiaan in "Kan niks kopiëren"

Aangenomen dat je het toch niet letterlijk bedoelde: laatste keer, geef concrete info...

-
Wilde gokken zijn (naast rechten) dat je met verdachte bestanden bezig bent (tip: niet doen als je niet voldoende verstand van zaken hebt, danwel dat je de PC aan het einde van de dag toch formatteert); of dat het tijd is voor de juiste opslag-/moederbord-drivers en een schijfcontrole (of een nieuwe HDD).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apiaan
Nee, het gaat gewoon om een paint bestandje. Naar een andere folder te kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apiaan
Ik heb een splinter nieuwe pc. Sorry voor de slechte info, ik kan momenteel niet naar mijn pc toe.

[ Voor 53% gewijzigd door Apiaan op 02-02-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

tijdelijk dicht tot TS wat uitgebreider kan antwoorden op de gestelde vragen.

[ Voor 67% gewijzigd door Lustucru op 02-02-2016 15:00 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.