Beste Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is voornamelijk bedoeld voor gamen. De games die het meeste gespeeld zullen worden zijn; Payday 2, modded Minecraft, Fifa 16 en hoger. Maar ook een zwaardere games zoals Fallout 4 of GTA 5. De games gaan draaien in 1080p en het liefst op medium tot high settings. Ook wil ik dat het mogelijk is om 1 of 2 VM's te kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal €850-900 kosten. Minder mag natuurlijk ook
.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al aanwezig (2 monitoren, toetsenbord, muis, etc.).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem moet een lange tijd mee gaan, vandaar ook gekozen voor de Skylake CPU, DDR4 etc..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor de CPU en voor de videokaart het liefst een GTX variant. 16GB RAM is ook wel een must.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet minimaal een aantal jaren meegaan.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag verwacht ik advies over het huidige systeem wat ik tot nu toe bij elkaar heb gezet en eventuele verbeteringen/tips om het systeem te optimaliseren of goedkoper te maken.
Samengesteld systeem:
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is voornamelijk bedoeld voor gamen. De games die het meeste gespeeld zullen worden zijn; Payday 2, modded Minecraft, Fifa 16 en hoger. Maar ook een zwaardere games zoals Fallout 4 of GTA 5. De games gaan draaien in 1080p en het liefst op medium tot high settings. Ook wil ik dat het mogelijk is om 1 of 2 VM's te kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal €850-900 kosten. Minder mag natuurlijk ook
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al aanwezig (2 monitoren, toetsenbord, muis, etc.).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem moet een lange tijd mee gaan, vandaar ook gekozen voor de Skylake CPU, DDR4 etc..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor de CPU en voor de videokaart het liefst een GTX variant. 16GB RAM is ook wel een must.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet minimaal een aantal jaren meegaan.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag verwacht ik advies over het huidige systeem wat ik tot nu toe bij elkaar heb gezet en eventuele verbeteringen/tips om het systeem te optimaliseren of goedkoper te maken.
Samengesteld systeem:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 232,95 | € 232,95 |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 80,95 | € 80,95 |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 229,95 | € 229,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 41,95 | € 41,95 |
1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 72,95 | € 72,95 |
1 | Cooler Master GM G450M | € 52,50 | € 52,50 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 83,84 | € 83,84 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 823,99 |
Alvast bedankt!