Toon posts:

Samsung rc730 upgrade

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,

Ik ben in het bezit van en Samsung laptop rc730. Erg tevreden mee,

Maar nu is mijn vraag. Is het mogelijk om de laptop up te graden? Volgens mij hebben ze er bij aankoop al een extra ssd er in gezet.(kan ik dit ergens zien?)

Ik speel voornamelijk runescape erop, wat kan ik doen om net die extra kracht te krijgen?

Groet

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
Toevoeging; 32bit systeem

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:01
Er zijn meerdere configuraties van de RC730 te vinden. Je post het best een rapport van je huidige hardware door deze te kopiëren uit HWInfo of Speccy. Dan weten we ook meteen of je een SSD hebt of niet. Indien je een SSD hebt, is het ook wel van belang dat dat de schijf is waarvan je opstart (daar moet Windows op geïnstalleerd zijn), anders heb je weinig aan die SSD.

Naar wat ik over de RC370's vind, hadden die bijna allemaal een quadcore Core i7 processor, die upgraden heeft dus weinig zin, er is voor dat platform weinig sneller (en is nog steeds heel bij de tijd).

Het is wel vreemd dat je een 32 bit systeem hebt, terwijl je wel 4GB RAM of meer hebt, daardoor heb je bijna 1GB die je niet kunt benutten. Voor Runescape HD wordt 4GB RAM aangeraden, dus het is wel aangewezen dat je naar een 64 bit Windows gaat.

Ik zou niet weten op welk vlak je laptop verder te traag is voor Runescape eigenlijk, als je geen SSD hebt, of daar Windows niet op hebt staan, dan valt er wel snelheid te winnen, maar die is voor een game niet zo relevant.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord macpoedel,

Inderdaad ik zou me laptop graag 'upgraden' naar 64 bit, maar heb geen idee hoe... Is dit zelf gemakkelijk te doen?
Ik heb Windows 7 met product Key.

Verwijderd

Topicstarter
Of zijn er mensen die dat voor mij kunnen doen, tegen betaling.
In de buurt van Hoorn, enkhuizen