Toon posts:

Waar hebben jullie je bios voor geflashed?

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik zelf heb nog nooit mijn bios geflashed, daarom vraag ik me af waarom jullie wel??

Ik zou graag jullie mening hierover willen weten, dus waarom jullie je bios hebben geflashed, en eventueel hoe.

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-08 16:40

Simkin

Bzzzzz

ik verveelde me en zag dat er een nieuwe versie was, via een flash progje wat je kan downloaden op de site van je mobo-producent

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Dat stomme energy star logo vervangen door mijn eigen logo. Mijn pc is namelijk niet energie zuinig :)!!
Bovendien om raid te kunnen gebruiken op mijn mobo.

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

• JapJap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 11:02
APM/ACPI support onder W2K (P2B mb :) )

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Performance-winst, extra stabiliteit en extra opties waar je uit kunt kiezen.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

in de (achteraf valse) hoop dat m'n 3dmark score wat omhoog zou gaan >:)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:44

Richard

Kuru Kuru Kururin

Omdat mijn moederbordfabrikant was vergeten in de bios de keuze "audio-onboard enable/disable" erbij te zetten waardoor ik mijn audio niet uit kon schakelen |:(

Hoe dom kan je zijn.

Na de Biosupdate doet ie het gelukkig wel.

20*350ZO45°

Verwijderd

Zodat mijn mobo het Asus I-panel zou ondersteunen... Met de bios dat erop zat deed ie dat namelijk niet...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Opdat ik een Coppermine op m'n BX kwijt kon :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Om eens naar mijn pc te kijken als hij écht helemaal niks meer doet..... ;)

En geloof me ik heb nu lang genoeg gekeken naar een pc die niks meer doet. :(

Vaak doe je het om betere prestaties of meer mogelijkheden te krijgen. (8>

Soms hou je geen 1 mogelijkheid meer over. :'(

Vaak gaat het flashen ook goed. :P

Heel soms kan het dus ook fout gaan. (zoals bij mij pas geleden.) |:(

En dan baal je,dat kan ik je wel vertellen. :r

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-06 17:22
Voornamelijk in de hoop dat het systeempje wat stabieler cq. sneller zou worden... IJdele hoop mag je er van maken.. ;(

Was ook mijn eerste keer, stond er best huiverig tegenover na al die doem-verhalen die je hier langs ziet komen. Op een gegeven moment toch maar door die 'zure appel' heen gebeten en het was in een paar minuten gepiept. Fluitje van een cent!! Dan snel kijken of er vooruitgang is te bemerken..

Toen heb ik maar teleurgesteld mezelf beloofd zo snel mogelijk een nieuwe PC aan te schaffen.. ;)

Suc6

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:00
BIOS geflashed voor geil opstartlogo en soms voor compatibility met nieuwere procs.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Op donderdag 21 juni 2001 14:50 schreef abbadon het volgende:
been there done that.
Van PIII 550 katmai, naar PIII 1000Mhz Coppermine.

En soms om oude borden PC100 mem te laten slikken

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe vervang je dan dat energie logo, en als die er niet is, kun je dan toch zelf een logo geven?/

En hoe doe je dat?

• WHiZZi
  • Laatst online: 11:44

WHiZZi

Museumdirecteurtje

uhm. Om mijn HPT RAID/ATA100 controller te laten werken.

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

dito (:

ik zag twee beren fout parkeren....

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:40
Om de goden te verzoeken :)

en dat is me gisteren kennelijk gelukt, na tig keer succesvol de bios te updaten, soms zomaar om up2date te zijn en soms om bovengenoemde redenen (coppermine op BX)...

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet te veel van het onderwerp afwijken, maar wat is een raid?

Ik had daar al eens een topic over geopend maar vond daar niet echt veeeeel antwoord.

• lexkam
  • Laatst online: 09-01-2013
Om de boel weer eens te upgraden >:)
Had m'n BX plank nl naar de eeuwige bitvelden geflashed :'(

Het kan dus ook goed fout gaan! zomaar Flashen zonder echte reden doe ik niet meer .

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-08 22:01
Ik heb het gedaan om harddisks groter dan 8 GB in te kunnen plaatsen, daarna nog een keer om celeronnetjes te herkennen (via slocket converter) en daarna nog eens om harddisks >32 GB te herkennen.

Ik heb een Asus P2L97 (LX-bord, 66 MHz FSB :P)

Verwijderd

Om mijn multieplier omlaat te kunnen gooien!

En voor de nieuwste datum bij het opstarten natuurlijk ZEER belangrijk!!!!

Verwijderd

Topicstarter
wat is multiplier en wat is raid...

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-08 11:08
M'n bios geeft bij het POSTen nu een stoer grafisch scherm met groene lampjes als iets geinitialiseerd is :7

Ook om de RAID bios van m'n onboard sjippie te updaten.

M'n bios is nu 'PhoenixNet enabled', weet iemand wat dat betekend? Van www.phoenixnet.com (wordt aangegeven bij het POSTen) word ik ook niet veel wijzer...

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 12:52

EXX

EXtended eXchange

Hier nog zo iemand.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• argi
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:32
Nadat ik mijn moederbord had geflashed loopt ie veel stabieler, vooral in win2k en winme (vraag me niet waarom).

Ook had ik de eerste keer mijn bios geflashed, omdat ik eerst nog geen udma 100 hd had, terwijl ik bij het opstarten (en dat moest nogal eens, omdat ie niet stabiel was ;) ) wel steeds moest wachten op die controller. Nadien kon ik hem namelijk uitschakelen.

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 11:47

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Sneller.

Mijn pc werd in sysoft na van versie 1 naar versie veel te gaan 14% sneller (mem en fpu).

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waar je een progje kan downloaden, die je alle info over je pc geven dus wat voor bios je hebt zodat je niet de verkeerde download enz??????

• HeatWave

HeatWave

Op donderdag 21 juni 2001 16:47 schreef Nightbat het volgende:
Wie weet waar je een progje kan downloaden, die je alle info over je pc geven dus wat voor bios je hebt zodat je niet de verkeerde download enz??????
Welkom op het forum.

Lees eerst even de FAQ en gebruik ook even de Search voor dit soort dingen.

Staan beide helemaal boven aan de pagina.

Succes!!!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:27

@r!k

It is I, Leclerq

Mijn infrarood werkte niet goed met het bios dat erop stond en met de nieuwere bios deed hij het prima.

mobo is een asus k7v

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Topicstarter
k, ga nu zoeken is ook logisch maar goed.

Maar wat is nu multiplier?

Verwijderd

Het versie nummer was hoger, en dan leek
me PC minder oud.

Nu komen er geen nieuwe images mee voor me
ASUS T2P4, dus ik hack de binarie wel
en flash hem met een custom versie nr.

En zet er copyright 2002 in :-)

Oh ja en natuurlijk voor de K6-3 ondersteuning. :o

Verwijderd

met m'n nieuwe bios werken m'n raid & scsi controller tenminste samen op m'n kt7-raid >:)

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 15:46 schreef Nightbat het volgende:
Ik wil niet te veel van het onderwerp afwijken, maar wat is een raid?

Ik had daar al eens een topic over geopend maar vond daar niet echt veeeeel antwoord.
Redundant array of inexpensive disks. Je hangt een paar schijven bijv 'parrallel' aan elkaar, of 'in serie' of een combinatie ervan, om of een groter volume te krijgen, of je data te mirroren, of een combinatie ervan.

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik heb hem geflashed zodat ik er een GHz in kan prikken. Altijd de moeite waard. Ging prima.

There is no art to find the minds construction in the face

• HeatWave

HeatWave

Op donderdag 21 juni 2001 17:06 schreef -Muppet- het volgende:
Ik heb hem geflashed zodat ik er een GHz in kan prikken. Altijd de moeite waard. Ging prima.
Dat zijn toch veel mensen die dat gedaan hebben. Ik heb me het schompes gezocht voordat ik het zou gaan doen om mensen met ervaring in NL te vinden.

Maar goed het draait nu al weer een paar weken :)

Verwijderd

Topicstarter
Tnx, voor al jullie reacties, hoop dat er nog meer komen, pics zijn ook wel leuk van die dingen zoals je eigen opstart logo, ik hoop dat iemand eens een pic ervan laat zien.

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

om nieuwere en dus snellere processoren te ondersteunen.

greetz

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Verwijderd

Eerste 2 keer gewoon om de nieuwste bios te hebben (hopelijk sneller & stabieler). Later heb ik bewust gezocht voor een beta bios die ondersteuning bood voor hd's groter dan 32 gig, en die speculative write combining ondersteunde.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Om m'n pioneer dvd speler niet te laten crashen wanneer je een film keek. Hoe dom kan je zijn hé |:( |:( |:(
Ging trouwens om een msi k7t turbo raid

• juanp
  • Laatst online: 12:23
Op donderdag 21 juni 2001 15:33 schreef Nightbat het volgende:
Hoe vervang je dan dat energie logo, en als die er niet is, kun je dan toch zelf een logo geven?/

En hoe doe je dat?
dat wil ik ook wel eens weten :9

en ik flashde hem om er een snellere proc op te zetten enz. of om fouten te verhelpen kan ook :)

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

1) BIOS up to date houden met nieuwste versie (alleen als bugfix interessant is en ook daadwerkelijk werkt of gewoon omdat er extra opties bij zijn gekomen)
2) diverse zelf ontworpen BIOS logo's in real life bekijken (wel zo'n 50 keer gedaan of meer)
3) BIOS tekst en default instellingen aanpassen en uittesten
4) BIOS van de onboard IDE (evt RAID) controller eruithalen zodat je een paar seconden sneller opstart (in dit geval de HPT366, er zijn toch geen schijven aan verbonden, ze zijn allemaal aan de Promise FT100)

En verder ben ik ook af en toe bezig met de BIOS van de GeForce (voornamelijk BIOS tekst en default instellingen aanpassen).

edit:

Tussen de weg: op mijn huispagina staat ook een "artikeltje" over de BIOS, waarin ook staat beschreven hoe je de logo kan aanpassen :)

Verwijderd

nergens voor gewoon 0m heb zo nieuw en bug vrij mogelijk te houden

Verwijderd

ik heb hem geflashed om de multiplier op 12.5 te krijgen waar ik niks aan heb:?
dat en dat ie mischien wat stabieler zou lopen

• x-wolf
  • Laatst online: 01-05-2024
Om een PIII 800 als max. te kunnen inprikken. Ik heb alleen de upgrade nog steeds niet gedaan :)
Eigenlijk heb ik het ook meer gedaan om te kijken hoe dat werkt en of je verschil merkt.

• Sundead
  • Laatst online: 27-04-2024
Ga 'em zometeen flashen, een asus 440 bx, we wachten af en kijken wat dat gaat doen....

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 18:52

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Om de 8,4 GB grens van HD's te kunnen overschrijden... :)

Zoek wat je niet eerder vond

Verwijderd

Topicstarter
K, dat zijn veel opmerkingen, maar ik heb nog niemand gehoord die zei hoe die het logo van energy kon veranderen,

Verwijderd

Waarom, eigenlijk zonder reden. Onee toch wel met een reden. Ik had problemen met mijn vcore instellingen. Verder gewoon : hoe nieuwer hoe beter.

Verwijderd

flashen was zo ongeveer de laatste mogelijkheid die ik kon bedenken om m'n compu stabiel te laten draaien. Het werkte gelukkig ook nog dus vanaf toen geen problemen meer.

• Excrusiator
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

Op donderdag 21 juni 2001 17:19 schreef BalusC het volgende:
1) BIOS up to date houden met nieuwste versie (alleen als bugfix interessant is en ook daadwerkelijk werkt of gewoon omdat er extra opties bij zijn gekomen)
2) diverse zelf ontworpen BIOS logo's in real life bekijken (wel zo'n 50 keer gedaan of meer)
3) BIOS tekst en default instellingen aanpassen en uittesten
4) BIOS van de onboard IDE (evt RAID) controller eruithalen zodat je een paar seconden sneller opstart (in dit geval de HPT366, er zijn toch geen schijven aan verbonden, ze zijn allemaal aan de Promise FT100)

En verder ben ik ook af en toe bezig met de BIOS van de GeForce (voornamelijk BIOS tekst en default instellingen aanpassen).

edit:

Tussen de weg: op mijn huispagina staat ook een "artikeltje" over de BIOS, waarin ook staat beschreven hoe je de logo kan aanpassen :)
Mag ik je er even op wijzen dat ik het verrekdes irritant vind als een venster gereseized wordt op de grote van je desktop. :(

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

• jwbagger
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ik heb me pasfoto in me bios geflest... dan hoeft niemand me pc meer teminste :P

bythewee op VH staat een mooie uitleg hoe je dat moet doen hoor dat energie logo vervangen door je eigen logo/pasfoto... moet je daar maar zoeken...

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Omdat mijn pc onstabiel was. Maar dit bleek later aan mijn goedkope videokaartje te liggen. Dus dan maar een V7700 ;)

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op donderdag 21 juni 2001 20:43 schreef Excrusiator het volgende:

[..]

Mag ik je er even op wijzen dat ik het verrekdes irritant vind als een venster gereseized wordt op de grote van je desktop. :(
Sja, het is puur gedaan om het layout goed uit te laten komen... Het is een 1024x768 ontwerp en aangezien je Win98 op 1024x768 runt, dan wordt inderdaad je hele desktop in beslag genomen...

Sorry als je je daar al druk om maakt ;(

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 19:37

scorpionv

This space for rent

Just for the numbers natuurlijk...

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Om mijn asus 440bx mobo een cellie te laten slikken en om mijn pc met zip wat sneller te laten opstarten, maa dat werkte niet :(

Verwijderd

Me processors gingen niet goed door stepping maar is nu opgelost ;)

Verwijderd

Om een K6-2 400 op een pentium 1 mobo te kunnen zetten.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:44

Richard

Kuru Kuru Kururin

[beetje offtopic]Weet je wat pas eng is? Een moederbord met een vastgesoldeerde BIOS-chip. ALs dan je flashen fout gaat, dan kan je 'm er ook niet vanaf pielen en terug sturen naar de fabrikant, of bij de electronicaboer laten maken.

Vandaag gaat mijn mobo eruit, dan zal ik wel effe een fotootje maken van de gesoldeerde chip. Ik heb 'm maar 1x geflashed, maar scheet wel in mijn broek, maar gelukkig deed ie het weer.[/beetje offtopic]

20*350ZO45°

• The_Ghost
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

jongens, dat logo veranderen....
is het nou echt zo boeiend????
Ik zie het ding niet eens, als ik überhaupt al reboot gaat mijn monitor uit en tegen de tijd dat ie weer aan is, is me bak al toe aan windows...
so why bother?

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 14:34 schreef JapJap het volgende:
APM/ACPI support onder W2K (P2B mb :) )
Hey... waar heb je die vandaan??? En werkt dat ding ook op de P2B-F?

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op vrijdag 22 juni 2001 09:15 schreef awraeven het volgende:

[..]

Dat had je niet gezegd dat je een P2B-F had dan zal die scanner van jouw niet werken op USB. Komt door een fout transistortje op je mobo. Fabrikant weet ervan maar zal het niet toegeven :)

There is no art to find the minds construction in the face

• JapJap
  • Laatst online: 07-01 11:02
Op vrijdag 22 juni 2001 09:15 schreef awraeven het volgende:

[..]

Heb gewoon de laatste update van ASUS geflashed. APM werkte nl. wel met W98 maar niet met W2K. Na het flashen en opnieuw installeren van W2K :o kon m'n pc weer in standby en werkte shutdown weer.

• Scapa Flow
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voor de stabiliteit, en ook voor het testen van de beta biossen.
Ik had laatst een vreemd probleempje ( waarschijnlijk door m'n beta bios) en daarom heb ik m teruggezet naar de laatste versie.

Verder geven nieuwe bios update meer opties of verhelpen bugs of ondersteunen nieuwere cpu. Bijvoorbeeld een Coppermine op een BX bord.

Verwijderd

Om een PIII op een BX board te kunnen zetten. Helaas voor mij geen Coppermine, maar alleen de Katmai.

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-07 23:01

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

omdat onder Windows 200 mijn CD-rom en DVD niet te zien waren. Dit had te maken met een bug in de bios van asus A7V, dus uit noodzaak heb ik moeten upgraden naar 1004D. Maar als het niet nodig is ga ik zeker niet zomaar lopen flashen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05-2025
om een TB1.4 te laten draaien op standaard multiplier van een A7M266 heb je hem nodig, anders geeft die 1.33 aan

...

• Titanicfanatic
  • Laatst online: 04:00
Op vrijdag 22 juni 2001 09:13 schreef The_Ghost het volgende:
jongens, dat logo veranderen....
is het nou echt zo boeiend????
Ik zie het ding niet eens, als ik überhaupt al reboot gaat mijn monitor uit en tegen de tijd dat ie weer aan is, is me bak al toe aan windows...
so why bother?
Het is een tweak en het is (meestal >:) ) heel erg goedkoop. Wat wil een tweaker nog meer? Niet iedereen laat 's nachts zijn pc aanstaan.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ik wil altijd het nieuwste >:)

maar nu is de pc al verouderd :'(

Verwijderd

Ik heb laatst een PCChips 810LMR geflashed met de laatste bios(hoewel niet van PCChips zelfs) en dat had mooie gevolgen. Het bord werd veel stabieler en de performance was na wat tweaking(wat nu mogelijk was)meer dan 30% beter (Mem scores van lage 200 naar mid 400's) en ik kon de Duron 750 oc en naar 1Ghz. Jammer dat mn systeempje niet was...

• Breaker
  • Laatst online: 11:31
Ik heb me bios geflashed om me A7V stabieler te krijgen (Heb revisie 1.01)

• tiguan
  • Laatst online: 12:35
WHY?

Omdat er dan een nieuwere datum onderin beeld staat bij het opstarten >:)

• erickov
  • Laatst online: 17-07 18:44
Voor het Up to date blijven en een psygische factor, dat mijn mobo nu ook itaniums support...

Uncomfortable silence can be so loud...

• qless
  • Laatst online: 13-08 16:41

qless

...vraag maar...

Mijn p2b zodat ik schijven boven de 32 GB kan gebruiken

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Omdat m'n computer altijd vastliep bij een warm boot.

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Omdat ik vreselijk nieuwschierig was of ik het nou wel of niet kon. Heb dus ff de pc van me zusje gepakt (heeft toch zo'n jetway ***mobo dus dat maakt niet uit als ie naar de ***** gaat) en ff geflashd en dat ging goed dus sindsdien pak ik iedere update van de K7T Turbo en flash ik me bordje ff en het is nog nie fout gegaan dus dat blijf ik ook nog wel ff doen.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

om een fullscreen logo op me P2B te krijgen en een EVIL INSIDE of soms ook IDIOT OUTSIDE bios epa-logo.
Verder KT7 bios YP heeft STR support, dus ook belangrijk.
Je naam in het bios van de videokaart zetten is leuk, want dat is t 1e scherm.
Viper550 : Deze PC is het eigendom van . . .

zodat ie zoiezo niet gejat wordt :+

Ken geen dieven met zodanige expertise dat ze dat eruit krijgen...

• Gambit
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:53

Gambit

Om mijn via chipset zover te krijgen dat ie mijn usb muis herkent

If it is alive it can be killed

• Mich
  • Laatst online: 12:31
Ik heb mijn bios mijn mijn asus v6800 deluxe geflashd om sba (side band adressing) aan te zetten. *D

Ging nog fout ook eerst, maar toch goed gekomen

Verwijderd

mijn chaintech mobo kan nu hd's aan die groter zijn dan 30g :)

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:01

Acheron

updatepack.nl

Kick, ik schop dit topic eens flink omhoog, aangezien ik m'n Point of View Geforce 4 Ti4200 SE heb geflashed naar een Inno3D, aangezien m'n TFT een rare streep boven in beeld gaf. Dit is met het nieuwe bios opgelost :)

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Abbadon
  • Laatst online: 00:19
Ik vraag me soms af hoe sommigen van jullie die stokoude topics opduikelen :o

En dan kick je 'm ook nog voor een grafische kaart flash terwijl we hier in PMG zitten (lees: moe-der-bor-den) 8)7

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.