Ik zoek een?
Ik heb op het moment een PC waarmee ik low-spec games kan afspelen. Ik zou graag wat betere games willen spelen en hoopte dat ik daar geen hele nieuwe pc voor moest kopen, om het budget wat lager te houden.
Op het moment heb ik dit:
Intel R Core Duo E7400 2,8 Ghz.
32 bits besturingssysteem Windows Vista
600 GB harde schijf
Videokaart Nvidia G-Force GT 230
4 gb geheugen
(ik hoop dat ik niks mis hier, ben zelf nogal een leek)
Ik zou graag de meeste games die op dit moment verkrijgbaar zijn op medium (en als het kan high) quality kunnen spelen. Veel meer dan dat hoeft het niet te zijn.
Wat is je budget?
Ik wil het budget zo laag mogelijk houden. Mijn max zou 300 tot 400 euro zijn, het liefst minder.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij niet uit
Als jullie denken dat het beter is om alsnog een heel nieuw systeem aan te schaffen zou ik het ook graag horen.
Ik heb op het moment een PC waarmee ik low-spec games kan afspelen. Ik zou graag wat betere games willen spelen en hoopte dat ik daar geen hele nieuwe pc voor moest kopen, om het budget wat lager te houden.
Op het moment heb ik dit:
Intel R Core Duo E7400 2,8 Ghz.
32 bits besturingssysteem Windows Vista
600 GB harde schijf
Videokaart Nvidia G-Force GT 230
4 gb geheugen
(ik hoop dat ik niks mis hier, ben zelf nogal een leek)
Ik zou graag de meeste games die op dit moment verkrijgbaar zijn op medium (en als het kan high) quality kunnen spelen. Veel meer dan dat hoeft het niet te zijn.
Wat is je budget?
Ik wil het budget zo laag mogelijk houden. Mijn max zou 300 tot 400 euro zijn, het liefst minder.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij niet uit
Als jullie denken dat het beter is om alsnog een heel nieuw systeem aan te schaffen zou ik het ook graag horen.