Hey all,
Mijn oude pc is na 5 jaar aan vervanging toe, heb de laatste jaren altijd met een beperkt budget gezeten aangezien ik nog student was. ondertussen zijn we een paar jaar aan het werken en kunnen we onszelf al wat meer veroorloven.
Ik ben ook niet van het principe dat ik om het jaar een onderdeel ga vervangen, dus zou graag een systeem maken dat zeker weer 4 jaar mee kan zoals het huidige.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is vooral een allround systeem dat ik voor het werk ook kan gebruiken + er zal ook op gegamed worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1800 euro blijven, MAXIMAAL 2000. Ook al is het budget er wel, ik zou liever rond het bedrag blijven waar ik nu zit omdat ik later dit jaar nog een deftige monitor upgrade wil doen om die gtx 980 tot zijn volledige recht te laten komen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
al de randapparatuur neem ik mee over + 1 HD van 2TB voor data
Ga je overklokken?
Het zou wel de bedoeling zijn om er mee te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ben er zelf al een tijdje mee bezig maar begin nu door de bomen het bos niet meer te zien.
zelf twijfel ik nog aan de voeding, gaat 650 al genoeg zijn ?
SSD veranderen in een M2 ssd ?
zijn er mensen die al ervaring hebben met deze cooler + case ? zoja, positieve of negatieve ervaringen ?
Mijn oude pc is na 5 jaar aan vervanging toe, heb de laatste jaren altijd met een beperkt budget gezeten aangezien ik nog student was. ondertussen zijn we een paar jaar aan het werken en kunnen we onszelf al wat meer veroorloven.
Ik ben ook niet van het principe dat ik om het jaar een onderdeel ga vervangen, dus zou graag een systeem maken dat zeker weer 4 jaar mee kan zoals het huidige.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is vooral een allround systeem dat ik voor het werk ook kan gebruiken + er zal ook op gegamed worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1800 euro blijven, MAXIMAAL 2000. Ook al is het budget er wel, ik zou liever rond het bedrag blijven waar ik nu zit omdat ik later dit jaar nog een deftige monitor upgrade wil doen om die gtx 980 tot zijn volledige recht te laten komen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
al de randapparatuur neem ik mee over + 1 HD van 2TB voor data
Ga je overklokken?
Het zou wel de bedoeling zijn om er mee te gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ben er zelf al een tijdje mee bezig maar begin nu door de bomen het bos niet meer te zien.
zelf twijfel ik nog aan de voeding, gaat 650 al genoeg zijn ?
SSD veranderen in een M2 ssd ?
zijn er mensen die al ervaring hebben met deze cooler + case ? zoja, positieve of negatieve ervaringen ?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 375,- | € 375,- |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII HERO | € 218,68 | € 218,68 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Superclocked+ ACX 2.0+ | € 714,29 | € 714,29 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Corsair Hydro H110i | € 128,01 | € 128,01 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 88,10 | € 88,10 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 750 B1 | € 94,30 | € 94,30 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 166,50 | € 166,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.853,88 | |