Op mobile heb ik helaas nog geen adblocker, en hierdoor druk ik bijna iedere keer op de foute link als de pagina laad. Een seconde nadat alles geladen is verspringt ineens alles naar onder omdat de advertentie dan pas geladen wordt maar daar nog geen ruimte voor was vrij gemaakt.
Bekend probleem, enige "alternatief" is van te voren altijd die ruimte reserveren voor een ad, met als nadeel dat die ruimte ook gereserveerd is als er geen ad getoond word.
Overigens zijn ze schijnbaar bezig met onderzoek om de ads voortaan async in te laden: plan: Verbeterde vraagtopics en notificaties - Development-iteratie #80
Overigens zijn ze schijnbaar bezig met onderzoek om de ads voortaan async in te laden: plan: Verbeterde vraagtopics en notificaties - Development-iteratie #80
ondertussen dan maar een adblocker op de smartphone gezet. Telkens misklikken was om gek van te worden. Ik merk dat de videos nu ineens ook sneller laden
Voor de prijs van nog geen biertje per maand ben je ook van het probleem af, en steun je ons ook nog
Intentionally left blank