4K 60hz Chroma 4:4:4 welke HDMI kabel? 7,5m

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlebb
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-11-2024
Mijn vraag
Ben zoek naar een hdmi kabel voor 4K 60hz 4:4:4 te kunnen afspelen. Tot hoeveel meter mag ik gaan? Ik zou 7,5 meter moeten hebben. Gaat dit nog?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung JU7000 2.0 HDMI Ports x 4
GTX 980TI HDCP 2.2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Skarkoon 10 meter. Terug moeten sturen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik gebruik 2x audioquest pearl 2m, prijzig maar wel degelijke kwaliteit :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlebb
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-11-2024
2 maal?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ja, waarschijnlijk ook met ingebouwd unobtainium en plotonium. Waarschijnlijk door maagden handgemaakt bij maanlicht enzo...

Tip: gebruik de pricewatch en kijk welke specs je nodig hebt. De HDMI standaard heeft vast een pagina ergens met de eisen. Wat lengte betreft: HDMI kan wel over 7.5 meter maar als je richting die eisen gaat moet je misschien naar DisplayPort kijken. Dat gaat tot 8K beeld, dan moet 4K over 7.5 meter ook wel lukken. Kabels mogen gewoon van koper zijn, mantel gewoon van kunststof, goud is niet nodig. Kevlar, magneten, magische edelstenen en andere onzin gaat ook niks beter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnkeates schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 00:57:
Ja, waarschijnlijk ook met ingebouwd unobtainium en plotonium. Waarschijnlijk door maagden handgemaakt bij maanlicht enzo...

Tip: gebruik de pricewatch en kijk welke specs je nodig hebt. De HDMI standaard heeft vast een pagina ergens met de eisen. Wat lengte betreft: HDMI kan wel over 7.5 meter maar als je richting die eisen gaat moet je misschien naar DisplayPort kijken. Dat gaat tot 8K beeld, dan moet 4K over 7.5 meter ook wel lukken. Kabels mogen gewoon van koper zijn, mantel gewoon van kunststof, goud is niet nodig. Kevlar, magneten, magische edelstenen en andere onzin gaat ook niks beter maken.
Het mogen best "goedkope" kabels zijn van kabeltje.com, of allekabels.nl zolang de kabeluiteinden maar omwikkeld zijn met Japans rijstpapier dat in heilige olie is gewikkeld van de berg Olympus. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10 15:52
Oftewel gewoon de goedkoopste hdmi 2.0 kabels? Digitaal is digitaal, lijkt me prima ;)

Ik heb hier:
HDMI-2.0 Kabel -10m - €18.00 incl. BTW Meer informatie betekenis = Op voorraad in ons magazijn - vandaag besteld - vandaag verstuurd - zie de FAQ's Product toevoegen aan winkelwagen
HDMI 2.0 Kabel - 10m lang - Geschikt voor UHD (Ultra HD) 4K apparatuur

Edit: lol er bestaat niet eens een hdmi 2.0 kabel:
https://www.homecinemamag...bels-moet-ze-kopen-onzin/

[ Voor 15% gewijzigd door PCJR op 04-02-2016 08:13 ]

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
zlebb schreef op maandag 1 februari 2016 @ 13:08:
Mijn vraag
Ben zoek naar een hdmi kabel voor 4K 60hz 4:4:4 te kunnen afspelen. Tot hoeveel meter mag ik gaan? Ik zou 7,5 meter moeten hebben. Gaat dit nog?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung JU7000 2.0 HDMI Ports x 4
GTX 980TI HDCP 2.2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Skarkoon 10 meter. Terug moeten sturen.
Heb je inmiddels een werkende kabel gevonden? Ik zoek er namelijk ook 1 van 5+ meter.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Pagina: 1