Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 11:54
Beste Tweakers,

Ik gebruik mijn Shure SE215 IEM nu iets minder dan een jaar en heb gemerkt dat er een hele plastic rand aan beide kanten kapot is, hieronder 2 foto's van beide kanten.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3YNt1STaYAOBj2xp9FhZwfes/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/35nXynPN1u30ofr7VuVOmSpz/medium.jpg

Nu ben ik voorzichtig met de oortjes om gegaan dus vraag ik me erg af waar dit van komt. Ook is deze schade niet in een keer gekomen maar lijkt het alsof er steeds weer een stukje van het plastic afbrokkelt.

Ik vraag me dus af wat ik ermee moet doen. Op garantie sturen zou het logische zijn maar zou Shure dan niet zeggen dat het mijn schuld is omdat ik ze bv zou hebben laten vallen? Als ze dit stellen moet ik dus tenminste de verzendkosten betalen en dan ben ik nog niet veel verder.

Hebben jullie suggesties wat ik moet doen?

Gamet (haast) niet meer en heeft geen GTX660TI

Beste antwoord (via GTX660TIGamer op 12-02-2016 13:51)

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Wellicht even contact opnemen met Shure, kijken wat ze zeggen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:01

FeaR

In GoT we trust

AUD > WNO

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
WimPliers schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:45:
Goed idee, zal ik direct doen en dan zal ik hier het resultaat melden! (excuses voor de verkeerde categorie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
Ik heb de oortjes vandaag opgestuurd naar het distributiecentrum in Nederland (dus niet het reparatiecentrum in Duitsland) waar zal worden gekeken of ze onder garantie gaan worden gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Als dat TM Audio is, raad ik het je aan om het nogmaals te proberen bij het reparatie centrum in Duitsland als ze het niet kunnen/willen fixen.
De heren van het bovengenoemde bedrijf hebben ooit eens m'n Shure SE530's zo verprutst dat ik blij mocht zijn dat er überhaupt nog geluid uit kwam.
Ze hadden gewoon met superlijm een onderdeel dat los was gegaan terug geplakt en daarmee was het volgens hun klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
Bonthouse schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:33:
Als dat TM Audio is, raad ik het je aan om het nogmaals te proberen bij het reparatie centrum in Duitsland als ze het niet kunnen/willen fixen.
De heren van het bovengenoemde bedrijf hebben ooit eens m'n Shure SE530's zo verprutst dat ik blij mocht zijn dat er überhaupt nog geluid uit kwam.
Ze hadden gewoon met superlijm een onderdeel dat los was gegaan terug geplakt en daarmee was het volgens hun klaar.
Nee, het gaat naar het distributiecentrum van Shure zelf, ik hoop dat ze het daar niet zo verprutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
Ik heb net een pakje van Shure binnen gekregen, ze hebben nieuwe oortjes en een nieuwe kabel gestuurd (die bleek ook kapot te zijn).

Pagina: 1