Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Harde schijven besteld; blinken recertified.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• denpries
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 10:41
Goedemorgen.

Ik kreeg afgelopen vrijdag mijn 2 bestelde 4TB schijven (WD Red) binnen van Azerty.

Vorige keer zaten ze in een doos, nu in bubblewrap. Wel in een seal met vocht vreter.
Op de seal stond heel groot 'recertified'

Heb ik nu gerepareerde kapotte / oude sxhijven gehad omdat azerty die goedkoper in kon kopen? Ik wist dit niet van te voren in ieder geval.

Wat zegt recertified over hoe goed die schijf nu is?

Beste antwoord (via denpries op 01-02-2016 16:53)

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Even contact opnemen met Azerty

Je hoort, of te weten dat het recertified schijven zijn, of nieuwe te krijgen.

Hoe dan ook, als je nieuwe wil, kun je je beroepen op de wet koop op afstand en dus mag je ze zonder opgaaf van reden terugsturen en je geld terugvragen.

Te koop....

Alle reacties

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er is genoeg hierover te vinden wat een antwoord op jouw vraag geeft, bijvoorbeeld http://www.petervis.com/g...ertified_Hard_Drives.html als je in google zoekt op 'recertified hdd', 1e hit.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • Beste antwoord

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Even contact opnemen met Azerty

Je hoort, of te weten dat het recertified schijven zijn, of nieuwe te krijgen.

Hoe dan ook, als je nieuwe wil, kun je je beroepen op de wet koop op afstand en dus mag je ze zonder opgaaf van reden terugsturen en je geld terugvragen.

Te koop....

• denpries
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 10:41
spone schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:15:
Er is genoeg hierover te vinden wat een antwoord op jouw vraag geeft, bijvoorbeeld http://www.petervis.com/g...ertified_Hard_Drives.html als je in google zoekt op 'recertified hdd', 1e hit.
Die heb ik uiteraard gelezen. En meerdere hits. Maar als leek kom ik dan op de conclusie: ja er was iets mis mee maar ze zijn gefixt en daarna goedkoper verkocht. Maar ze zijn wel ok hoor en je hebt garantie dus who cares?

Nou ik wel, ik wil liever geen uitval.

Kan nergens uitsluitsel vinden of ze net zo goed zijn nog als nieuwe.

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
denpries schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:23:
[...]

Die heb ik uiteraard gelezen. En meerdere hits. Maar als leek kom ik dan op de conclusie: ja er was iets mis mee maar ze zijn gefixt en daarna goedkoper verkocht. Maar ze zijn wel ok hoor en je hebt garantie dus who cares?

Nou ik wel, ik wil liever geen uitval.

Kan nergens uitsluitsel vinden of ze net zo goed zijn nog als nieuwe.
Als je zo erg twijfelt stuur ze dan gewoon terug. Blijkbaar was jij niet op de hoogte dat je recertified schijven zou krijgen en vind je het niet echt een prettig idee.