Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:38
Ik zoek een?
Nieuwe telefoon, heb nu een Iocean X7, welke ik nu denk ik 2.5 jaar heb. De backcamera werkt sinds kort niet meer en zoek wat nieuws.

Wat is je budget?
Minder is beter, natuurlijk ;) - €200 - €250.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als je het 2.5 jaar met een Iocean X7 kan uithouden ben je denk ik geen grootverbruiker... gebruik whatsapp, browsing, spotify, snapchat/insta etc. Camera is op zich niet belangrijk, maar leuke plaatjes voor snel op instagram oid is zeker welkom.

Wat heb je zelf al gevonden?
De Jiayu S3 sprak me erg aan, maar deze is ondertussen een jaar oud. Techniek gaat snel en vroeg me af of dit nog steeds een goede koop is. Ik zoek iets in de richting van (wil er natuurlijk wel iets op vooruit gaan) 3 G RAM, groot scherm (5 of 5.5 inch, 1920x1080), 16/32 GB ROM. Ik zou er graag NFC op willen hebben, om op de toekomst voorbereid te zijn (vooral dit maakt het in China een beetje lastig kwam ik al achter).

Andere opties die ik tegenkwam:
- Elephone P9000, deze is nog niet uit, stuk duurder, maar wel 4GB/32GB geheugen. Zag er iig goed uit.
- One plus One 16GB, niet uitbreidbaar geheugen helaas (maar misschien wel te doen, net).
- Motorola Moto X (2014), heeft maar 2 GB ram

Thanks! :)

Beste antwoord (via j4y op 01-02-2016 10:45)

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Hoor positieve dingen over Jiayu, het bedrijf is alleen wel vrij rustig. Je hoort er weinig meer van, geruchten over faillissement en overnames. Ook weinig of geen updates volgens mij.

Elephone zou ik niet aan beginnen. Als alternatieven heb je nog meizu mx4 pro, Asus zenfone 2 deluxe, zopo zp999, lenovo k8

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Hoor positieve dingen over Jiayu, het bedrijf is alleen wel vrij rustig. Je hoort er weinig meer van, geruchten over faillissement en overnames. Ook weinig of geen updates volgens mij.

Elephone zou ik niet aan beginnen. Als alternatieven heb je nog meizu mx4 pro, Asus zenfone 2 deluxe, zopo zp999, lenovo k8

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Verwijderd

Ik heb een Jiayu S3 ben er erg tevreden over. Andere opties Honor 6 of One plus X (geen nfc). Ik vind 5.5 inch eigenlijk iets te groot dus ik zou eerder kiezen voor Moto X of One plus X. Je bent geen grootgebruiker gaf je aan dus 2/3 gb ram maakt niet veel verschil uit lijkt mij.