Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Een atx behuizing die een 360mm en een 240mm rad kwijt kan, daarnaast komen er 2 a 3 videokaarten in en een x99 platform
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max. 150 euro, iets meer kan eventueel ook nog.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
De stilte van fractal vind ik heerlijk, maar ik ben ook gecharmeert van corsair. Maar ik sta open voor andere merken
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
I7 5820k
Msi x99 sli
16/32gb ram
Sli/ crossfire
360mm rad en een 240mm rad custom loop met hard tubbing.
Ik vraag om advies voor een case, graag geen kritiek op de setup!!
Het enigste wat ik had gevonden was de fracral design s!
Tips zijn meer dan welkom!
M.v.g.
Daniel
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Een atx behuizing die een 360mm en een 240mm rad kwijt kan, daarnaast komen er 2 a 3 videokaarten in en een x99 platform
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max. 150 euro, iets meer kan eventueel ook nog.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
De stilte van fractal vind ik heerlijk, maar ik ben ook gecharmeert van corsair. Maar ik sta open voor andere merken
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
I7 5820k
Msi x99 sli
16/32gb ram
Sli/ crossfire
360mm rad en een 240mm rad custom loop met hard tubbing.
Ik vraag om advies voor een case, graag geen kritiek op de setup!!
Het enigste wat ik had gevonden was de fracral design s!
Tips zijn meer dan welkom!
M.v.g.
Daniel