Ik ga mijn nieuwe gamepc samen stellen met een niet al te groot budget.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en school. Games zoals h1z1, cs:go en battlefront.
Wat mag het systeem gaan kosten?
850 euro zonder assemblage met besturingssyteem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Muis, toetsenbord, monitor, headset en heb ook nog wel een 1tb harde schijf
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Een ssd, 8gb ram en een 450 watt voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor. Voor de rest mag alles gewijzigd worden. Het liefste wel alles nieuw.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Zuinig, niet teveel gezeik met updates, snel en heb meestal muziek op dus een beetje geluid is niet erg
Ga je overklokken? Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Games zoals h1z1, cs:go en battlefront op 60 fps. 1080 p is voldoende.
Wat verwacht je van ons? Raad en kritiek op mijn lijstje of zelfs een geheel nieuw lijstje
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? Binnen budget. Buiten de i5 alles bang for buck.
Dit is mijn lijstje met besturingssyteem:
Vrienden van me zeggen dat de skylake serie niet beter dan de hasswell serie is en duurder is omdat hij nieuw is. Wat is jullie mening hierover?
Is het het waard om een samsung ssd te kopen? Scheelt soms wel 30 euro met anderen.
Ik hoop dat ik voldoende heb geïnformeerd en anders hoor ik het wel.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en school. Games zoals h1z1, cs:go en battlefront.
Wat mag het systeem gaan kosten?
850 euro zonder assemblage met besturingssyteem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Muis, toetsenbord, monitor, headset en heb ook nog wel een 1tb harde schijf
Wat denk je allemaal nodig te hebben? Een ssd, 8gb ram en een 450 watt voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor. Voor de rest mag alles gewijzigd worden. Het liefste wel alles nieuw.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Zuinig, niet teveel gezeik met updates, snel en heb meestal muziek op dus een beetje geluid is niet erg
Ga je overklokken? Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Games zoals h1z1, cs:go en battlefront op 60 fps. 1080 p is voldoende.
Wat verwacht je van ons? Raad en kritiek op mijn lijstje of zelfs een geheel nieuw lijstje
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? Binnen budget. Buiten de i5 alles bang for buck.
Dit is mijn lijstje met besturingssyteem:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,65 | € 183,65 |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 80,95 | € 80,95 |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 211,- | € 211,- |
1 | BitFenix Comrade Window Zwart | € 37,50 | € 37,50 |
1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 71,98 | € 71,98 |
1 | Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 PC3-12800 | € 43,50 | € 43,50 |
1 | Antec VPF Series 450W | € 49,- | € 49,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,91 | € 84,91 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 762,49 |
Vrienden van me zeggen dat de skylake serie niet beter dan de hasswell serie is en duurder is omdat hij nieuw is. Wat is jullie mening hierover?
Is het het waard om een samsung ssd te kopen? Scheelt soms wel 30 euro met anderen.
Ik hoop dat ik voldoende heb geïnformeerd en anders hoor ik het wel.
Alvast bedankt!