Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hobbyist-pc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 13:05
Beste,

Ik heb een klein vraagje , ik beschik over een legale versie van Windows home verse 2002 service pack 2 .zou deze graag installeren op een desktop ,wat geen probleem is , maar ik zou graag nu naar service pack 3 overgaan .
Kan ik dat nu nog downloaden ,wetende dat Windows XP niet meer ondersteunt wordt .

Bestaat die mogelijkheid ? en hoe ?. ik hoef niets meer te weten .Ik gebruik XP nog altijd voor in mijn labo sturingen , microcontrollers programmeren enz .

Mag ik beleefd vragen dat mensen die zouden kritiek hebben op mij vraag ,.waarom geen win 7 , 8 ,9 , 10 ? zich zouden onthouden van commentaar . Wat mij in het verleden al meermalen is te beurt gevallen , naast de ook heel vele positieve en helpende reacties die ik in het verleden heb gevraagd en mij tot een oplossing hebben gebracht .

Ben 65 jaar (pensioen) en alles lijkt dan niet meer zo evident te zijn . Hoop op begrip .en kijk uit naar een reactie en helpende tip.Met dank .

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Windows update zal nog wel werken, en anders kan je na het installeren handmatig de nieuwste service pack op de website van Microsoft downloaden.

Als je van plan bent de Windows XP computer met internet te verbinden, dan is het aan te raden om ten minste ZoneAlarm te installeren. EMET kan ook helpen, maar dat is waarschijnlijk te complex.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Download op een safe computer, zoals een windows 10 bakje dit bestand:
https://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=24
Dit is de network installation van sp3, ofwel het complete bestand. Gebruik een usb stickje om het bestand naar je xp bakje over te kopieren.

Je kan ook googlen op WindowsXP-KB936929-SP3-x86-NLD.exe als de download bij MS er niet meer is.

[ Voor 14% gewijzigd door Witte op 31-01-2016 13:20 ]

Houdoe

• hobbyist-pc
Bedankt vrienden ,

Ik kan alleen maar jullie hartelijk bedanken voor de reply van Johnkeates en Witte .
Fijne zondag

• tweakerharrie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 09:42
Als je 65 jaar bent kan je nog makkelijk 20 jaar computeren, het kan geen kwaad om verbeterde versies van Windows te gebruiken. Zo groot zijn die verschillen ook weer niet. Bovendien heb je allerlei hardware (printers muizen scanners fotocamera's) en software (internet bankieren - belastingdienst - digi ID) niet goed werkt bij Windows xp.

[ Voor 1% gewijzigd door tweakerharrie op 02-02-2016 11:54 . Reden: typo ]

• hobbyist-pc
Nogmaals bedankt iedereen
Pagina: 1