Sonic Adventure 2

Pagina: 1
Acties:

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Damn heb net sa2 zitten spelen maar damn wat is dat spel zo ongeloofelijk mooi zeg niet normaal, persoonlijk vind ik het zelfs mooier veel mooier dan 3dmark2001.
Echt super vette muziek.
Het verhaal lijn is ook gaaf verzonnnen.

Wat vinden jullie van Sonic2??

Afbeeldingslocatie: http://www.sonicteam.com/sonicadv2/0525/shots/metal02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sonicteam.com/sonicadv2/0413/shots/city02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sonicteam.com/sonicadv2/0413/shots/hiway02.jpg

39

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

ik heb wat gemist? sonic voor op de PC?

edit:
Voor de DC dus, ik dacht al :P

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 17:52

^^0nMe

Got Babana's?

Nah, voor de DC is ie een tijdje geleden uitgekomen, ik heb hem nog niet kunnen spelen wegens schoolwerk en dat soort crap :D
Maar het scheen dat ie een 2player optie had, is dat zo ? Vertel ff wat over de gameplay .

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 21:05

scorpionv

This space for rent

Wat??? Gaaf, is dat voor de PC?? Kopen!!! Waar heb je dat gekocht?

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
-..zucht..-

!!!!TUURLIJK IS HET NIET VOOR OP DE PC!!!!

Haha.. gelukkig heb ik een dreamcast.. en shit jah zeg: wat een geweldige game lijkt me. Ik ga em kopen (jahjah in de winkel dus) als PAL uitvoering.

" Play the violent strings of my symphony "

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als ik zulke spellen voor de DC zie, begrijp ik niet dat Sega niks meer in de DC ziet.

Verwijderd

He? is het een soort Jet Grind Radio alleen nu met Sonic?

of is het gewoon als deel 1?

• Symphony-X
  • Laatst online: 02-02 13:40
Op donderdag 21 juni 2001 14:16 schreef Gump het volgende:
Als ik zulke spellen voor de DC zie, begrijp ik niet dat Sega niks meer in de DC ziet.
De DC is niet dood omdat Sega er niets meer in ziet, maar door waardeloze markering is de DC ten onder gegaan.. Persoonlijk denk ik ook dat de illegale handel in spellen er ook veel mee te maken heeft gehad..; de games waren al vrij snel gecracked met de Utopia Bootdisk. Tja.. dat scheelt wel inkomsten.

Ik persoonlijk denk dat de DC veel meer in zijn mars heeft dan de PS2; o.a. veel meer texture-memory. Check inderdaad Sonic II: wat een geweldig mooie game!!

ook het feit dat de DC full screen ati.-all. heeft en de PS2 niet. jep; de DC ruled nog steeds volgens mij.

;( al is tie officieel wel dood..snif..snik..pruttel...

" Play the violent strings of my symphony "

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Is er geen emulator voor op de PC? I really like Sonic :P

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op donderdag 21 juni 2001 14:22 schreef Symphony-X het volgende:
ook het feit dat de DC full screen ati.-all. heeft en de PS2 niet. jep; de DC ruled nog steeds volgens mij.
PS2 heeft ook FSAA..

DC is meer dood door het gebrek aan marketing, ik bedoel, ik heb nooit een DC reclame gezien, en natuurlijk hebben nintendo en sony een veel grotere naamsbekendheid..

• buzz
  • Laatst online: 14-02 09:15
Op donderdag 21 juni 2001 13:40 schreef scorpionv het volgende:
Wat??? Gaaf, is dat voor de PC?? Kopen!!! Waar heb je dat gekocht?
Jongen wat verw8 je nou, dat Sega zijn paradepaardje op de PC gaat zetten??? Niet zo slim.
Greetingz,

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ik ga hem zelf ook wel legaal in de winkel halen zodra hij hier uit is, maar wilde hem gewoon alvast spelen, ik moest het gewoon.

Damn vreselijk gaaf is het, en het wordt steeds toffer, speel het nu al 2 dagen de hele dag te spelen :D
een erg strakke actie vind ik ook dat je nu kan grinden over die stangen enzo.
tip: zoek de groene stangen in het bos maar eens, dan ga je pas snel door dat bos heen.

De beelden zijn ook zo vreselijk scherp en gaan zo snel en niks stotterd, nou dat vind nou eens knap programmeren.
Petje af voor de makers.

39

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Als je wilt zien hoe het eruit ziet in het spel zelf(filmpie):
http://www.sonicteam.com/sonicadv2/mov/adv2mov00.mpg

39

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Op donderdag 21 juni 2001 14:40 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Jongen wat verw8 je nou, dat Sega zijn paradepaardje op de PC gaat zetten??? Niet zo slim.
Greetingz,
Sonic 1 speel ik anders nog steeds hoor... op de PC 8-)

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Ja precies en sonic 2 komt toch ook op de PS2 dus waarom zou het niet op de PC kunnen.

Verwijderd

Demo was wel phat. Dus ik gaat'em waarschijnlijk ff uit proberen. Maar me dc is toch enorm stoffig als wiv wat.. :)

Verwijderd

ik ga hem ook zeker playen die wil ik gewoon bij mijn verzameling dode games :-)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
je kan zeggen wat je wil maar mooie graphics kan de DC nog steeds wel maken :P

39

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
dubbel post.

39

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Yes!, net sonic 2 uit zitten spelen, damn wat ben ik daar vrij lang mee bezig geweest (wel vet hoor) laaste 3 dagen haast 24 uur achtemekaar zitten spelen :P
Ook een super goed verhaal zit erin, damn dit is echt de beste sonic game tot nu toe, snelheid, actie, alles zit er gewoon weer in.
Zelfde gevoel had ik met sonic 1 op de megadrive, lekker met je hele lichaam mee zitten doen (overal spierpijn na het spelen) en dat heb ik bij SA2 ook weer, damn i love this game :)

maare ik ga weer verder spelen, en die muziek die bij het spel zit is ook zooooo vreselijk goed.
:)

39

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 14:22 schreef Symphony-X het volgende:

[..]

De DC is niet dood omdat Sega er niets meer in ziet, maar door waardeloze markering is de DC ten onder gegaan.. Persoonlijk denk ik ook dat de illegale handel in spellen er ook veel mee te maken heeft gehad..; de games waren al vrij snel gecracked met de Utopia Bootdisk. Tja.. dat scheelt wel inkomsten.

Ik persoonlijk denk dat de DC veel meer in zijn mars heeft dan de PS2; o.a. veel meer texture-memory. Check inderdaad Sonic II: wat een geweldig mooie game!!

;( al is tie officieel wel dood..snif..snik..pruttel...
De DC is juist zover gekomen door de illegale spellen.
DC word nog steeds heel veel verkocht vooral omdat er nog steeds 500+ spellen uitkomen en door de dumprijzen van SEGA
..Illegale spellen is juist een plus
zoniet dan eindig je als de N64

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 18:53 schreef mradem het volgende:
Ja precies en sonic 2 komt toch ook op de PS2 dus waarom zou het niet op de PC kunnen.
*KUCH*
sonic 2 komt niet op de ps2, ps2 is een zuigende concole.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op maandag 25 juni 2001 08:08 schreef kyle_2000 het volgende:

[..]

De DC is juist zover gekomen door de illegale spellen.
DC word nog steeds heel veel verkocht vooral omdat er nog steeds 500+ spellen uitkomen en door de dumprijzen van SEGA
..Illegale spellen is juist een plus
zoniet dan eindig je als de N64
De N64 is volgens mij altijd nog een stuk verder gekomen dan de DC

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

phat filmpje! Ik wil em ook wel...maar dan moek toch eerst een DC halen (die ik nie ga halen :) )

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 09:11 schreef Famoso het volgende:

[..]

De N64 is volgens mij altijd nog een stuk verder gekomen dan de DC
nah......Weet ik 90% zeker
en ik geloof niet in die ander 10%

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik ga denk ik mijn sega 8 bit (jaja) weer eens uit de kast halen en sonic spelen :9

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Of ALEX THE KIDD!!! Dat spel rulez nog steeds!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Op maandag 25 juni 2001 09:54 schreef Demolition-Man het volgende:
Of ALEX THE KIDD!!! Dat spel rulez nog steeds!
jaaaaah zeker wel, en het leuke was, je hoefde om dat te spelen geen cartridge in je sega te doen.....al die verbaasde gezichten hehe :P

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Ik vond de Sonic/Shadow-levels erg vet, nog veel mooier dan een gemiddelde PS2-game :P De Tails/Robotnik-levels vond ik wat minder, maar waren soms wel leuk (al die auto's aan de kant blazen :) ) De Knuckles-levels vond ik erg saai, net als SA1, maar nu ben je ook nog verplicht die te spelen! :( Ik vond de meerdere verhaallijnen & non-liniaire karakter van SA1 wat beter, maar de graphics van SA2 roelen hard!

De DC had nog zoveel kunnen bereiken... :'(

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
ja de levels van knuckles e rouge zijn idd wat minder, maarja je hoeft er ook niet zovaak mee te spelen.

Een van de vetste levels vind ik toch wel Forest, lekker snel rondrennnen vliegen stunten en nieuwe dingen ontdekken.
Gisteren kwam ik er pas achter dat er een power up lag dat ik meerdere vijanden tegelijkertijd kon afmaken :D

39

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Op maandag 25 juni 2001 09:35 schreef kyle_2000 het volgende:

[..]

nah......Weet ik 90% zeker
en ik geloof niet in die ander 10%
waar haal jij die cijfers vandaan dan?

Verwijderd

sonic 2 ik moet hem hebben!!!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Zelf heb ik eergisteren sonic 2 in de winkel gekocht, maar heeft iemand die speciale 10th anniversary cd ergens gezien?

39

Pagina: 1