Toon posts:

Vraag - Computer heeft geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was eens een weekje weg van huis, en mijn stiefvader had een oude PC bij zich, en gebruikte mijn set-up, en kabels even om te kijken of hij het deed. Toen ik weer thuiskwam had hij alle kabels etc nog niet terug gedaan en ik moest dat dus zelf doen. Normaal zou dat geen probleem zijn, maar nu deed het beeld het opeens niet. Ik heb het zelfs op andere beeldschermen geprobeerd en zelfs met andere kabels, maar nog steeds een zwartscherm.

Dus ik wou weten of 1 van jullie het probleem zou weten? Ik denk zelf iig dat het intern ligt, maar door 'omstandigheden' kan ik op dit moment niet bij de hardware van mijn PC komen.

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Wat is de samenstelling van je pc?

heb je hem per ongeluk niet op het moederbord aangesloten (dan heb je vaak de verticale aansluiting een beetje in het midden van achterkant van de kast) of de horizontale aansluiting dat is die van de grafische kaart en wat aan de onderkant van de kast.

Heb je al geprobeerd om eventueel je grafische kaart eruit te halen en op onboard graphics te doen (dus die van het moederboard en processor?

Dit is wel wat ik voor eerst kan vertellen graag een foto van de achterkant van de pc en de specificaties. De bovenstaande eventuele oplossing hoeven niet voor jou te gelden.