Ik weet niet of het nieuw is maar ik kreeg een wel héél duidelijke "virus" pop-up via 9gag.com. whastappgo dot com kwam trillend en knipperend in beeld. Naar de vorige pagina gaan had geen zin. Ik kwam automatisch weer terug op de site. Uiteindelijk via de homeknop (soort taakbeheer) alle lopende apps gesloten.
Wat nu te doen? Ik kan op Google niks vinden. Ik heb geen ge-rootte telefoon, ben niet op onbetrouwbare sites oid geweest. Heb alleen maar apps uit de store... En ook daarvan alleen populaire...
Voodat ik de telefoon nu ga volgooien met virusscanners en dergelijke.. is er iets dat ik kan of moet doen? Is de telefoon (htc one m7) nog te vertrouwen voor bijvoorbeeld internetbankieren?
Zijn er meer mensen die dit tegengekomen zijn? Ik heb eventueel een screenshot.
Wat nu te doen? Ik kan op Google niks vinden. Ik heb geen ge-rootte telefoon, ben niet op onbetrouwbare sites oid geweest. Heb alleen maar apps uit de store... En ook daarvan alleen populaire...
Voodat ik de telefoon nu ga volgooien met virusscanners en dergelijke.. is er iets dat ik kan of moet doen? Is de telefoon (htc one m7) nog te vertrouwen voor bijvoorbeeld internetbankieren?
Zijn er meer mensen die dit tegengekomen zijn? Ik heb eventueel een screenshot.
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/