Toon posts:

Ik zoek een pc die world of warcraft op ultra kan runnen!

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag wat hulp nodig hebben om een pc samen te stellen die wow op ultra zou kunnen runnen
Ik had al eerder iets gevonden iets zoals dit wat vinden jullie hiervan
https://www.afuture.nl/shoppingcart.php

Alle reacties

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Je link wijst naar een persoonlijke kar. wij zullen jou kar niet zien maar onze eigen

lees dit even door DAA beleid
en dit Nieuw: topic templates

en om je lijstje bij elkaar te hakken Nieuw: topic templates

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Seagate Barracuda 7200.14 - 1TB
Samsung SH-224FB
Crucial Ballistix Sport - DDR3 1600Mhz CL9 Kit - 8GB
Cooler Master Elite 342 - Zwart
Cooler Master B Series B500 ver.2 - 500W
Asrock H81M-HDS R2.0
EVGA GeForce GTX 750 Ti - Superclocked - 2GB GDDR5
Intel Core i5-4440 - Boxed
TP-LINK TL-WN881ND 550 euro

Verwijderd

Topicstarter
dit alles voor 550 euro

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-10 23:48

Eentje

houd van de vijver

ik heb zelf een i5 van de vorige generatie met 16 gb geheugen en een AMD r9 380 4gb gaming en daarmee kan ik niet alles op ultra draaien in wow. ben bang dat je dat met die gtx 750 ook niet gaat halen denk dat je eerder aan een gtx970 moet denk voor alles ultra.

There eent no place like home

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-07 22:57
Eentje schreef op zondag 31 januari 2016 @ 00:21:
ik heb zelf een i5 van de vorige generatie met 16 gb geheugen en een AMD r9 380 4gb gaming en daarmee kan ik niet alles op ultra draaien in wow. ben bang dat je dat met die gtx 750 ook niet gaat halen denk dat je eerder aan een gtx970 moet denk voor alles ultra.
Sinds wanneer is WoW zo zwaar?

Je kan natuurlijk ook WoW op high draaien, vaak is het verschil tussen high en ultra niet zo groot, maar vraagt het toch een hoop meer van je PC.

Het is trouwens wel handig als je de hierboven gelinkde posts even bekijkt. Dan kan je een wat overzichtelijkere post maken.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:26

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.