Tweakers,
Ik probeer mijn buurman te helpen, deze heeft een lastige situatie.
- Nieuwe Samsung televisie
- Bose 321 set (reeds enkele jaren oud)
- iTV KPN ontvanger
Het probleem is afstandsbedieningen; hoe dit zo simpel mogelijk te maken.
De Samsung televisie zit nu verbonden met de Bose 321 doormiddels een Toslink kabel.
Dit betekent dat zenders met de iTV afstandsbediening moet en geluid veranderen via de Bose 321 set.
Geen gewenste situatie...
Doe ik de Bose 321 set met toslink verbinden met de iTV KPN ontvanger, dan gaat uitsluitend de KPN zenders via de Bose 321 set. Géén Netflix of andere apparatuur.
Alle apparatuur heeft maar 1 Toslink aansluiting per component.
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Na wat zoekwerk ben ik uitgekomen op een Logitech Harmony, maar dit moet dan wel de simpelste versie worden. We zijn opzoek naar een simpele oplossing en toch efficient ..
Dank!
Ik probeer mijn buurman te helpen, deze heeft een lastige situatie.
- Nieuwe Samsung televisie
- Bose 321 set (reeds enkele jaren oud)
- iTV KPN ontvanger
Het probleem is afstandsbedieningen; hoe dit zo simpel mogelijk te maken.
De Samsung televisie zit nu verbonden met de Bose 321 doormiddels een Toslink kabel.
Dit betekent dat zenders met de iTV afstandsbediening moet en geluid veranderen via de Bose 321 set.
Geen gewenste situatie...
Doe ik de Bose 321 set met toslink verbinden met de iTV KPN ontvanger, dan gaat uitsluitend de KPN zenders via de Bose 321 set. Géén Netflix of andere apparatuur.
Alle apparatuur heeft maar 1 Toslink aansluiting per component.
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Na wat zoekwerk ben ik uitgekomen op een Logitech Harmony, maar dit moet dan wel de simpelste versie worden. We zijn opzoek naar een simpele oplossing en toch efficient ..
Dank!