2 van de 5 boxen doen het maar.

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:30
Ik heb een Creative soundblaster live 5.1 met DTT 2200 boxen. Wanneer ik een mp3 afspeel werken maar 2 van de 5 boxen. :? Alleen de achterste boxen doen het. Ik heb laatst met mijn cd speler volume regeling zitten kloten maar ik denk dat het daar niet aan ligt ik heb geloof ik namelijk alles terugzet zoals het stond.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Verwijderd

kijk hier eens [topic=166409]

• MADG0BLIN
Op donderdag 21 juni 2001 13:23 schreef namlessom het volgende:
kijk hier eens Maar 4 van de 5 boxen werken
Nee doen ze het nog steeds niet. Sorry had ik misschien moeten zeggen had ik al geprobeerd.

Verwijderd

Heb je in win de speakers wel staan op 4
speakers.
config->geluiden->audio->geavenceerd

Verwijderd

werken de boxen wel?
heb je de draden goed vast gemaakt?

Verwijderd

zitten alle stekkers er in

stomme vraag waarschijlijk, maar als het zo is

• MADG0BLIN
Op donderdag 21 juni 2001 13:40 schreef Xtentic het volgende:
werken de boxen wel?
heb je de draden goed vast gemaakt?
Ik heb gister centimeter voor centimeter alles nagekeken en alles klopte.
Alle draden enz.

• MADG0BLIN
Op donderdag 21 juni 2001 13:40 schreef cybermatrix het volgende:
zitten alle stekkers er in

stomme vraag waarschijlijk, maar als het zo is
Alle stekkers zitten er ook in is geen stomme vraag had gekunt maar is niet zo

Verwijderd

Probeer je mp-3's eens met een ander programma af te spelen.
Ik heb FPS1000 van Creative, en als ik Musicmatch of WinAmp gebruik, komt er alleen uit de subwoofer en de voorste 2 speakers geluid. Als ik echter de Creative Mediaspeler gebruik die erbij zat, om mp-3's af te spelen, dan komt er uit de achterste speakers wel geluid.
Bij games doen ook gewoon alle 4 de speakers het. Alleen mp-3's doen raar bij de normale programma's. :?

• MADG0BLIN
Op donderdag 21 juni 2001 14:32 schreef albundy33 het volgende:
Probeer je mp-3's eens met een ander programma af te spelen.
Ik heb FPS1000 van Creative, en als ik Musicmatch of WinAmp gebruik, komt er alleen uit de subwoofer en de voorste 2 speakers geluid. Als ik echter de Creative Mediaspeler gebruik die erbij zat, om mp-3's af te spelen, dan komt er uit de achterste speakers wel geluid.
Bij games doen ook gewoon alle 4 de speakers het. Alleen mp-3's doen raar bij de normale programma's. :?
Heeft ook geen zin. Ik heb het net geprobeerd en het werkt niet. Echt het is superklote en ik begin te denken dat ze kapot zijn maar dat lijkt me niet logisch. :?Een week geleden deden ze het nog. :(

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
wissel eens wat stekkertjes:

Sluit de achterste box op de voorste uitgang aan: Geluid? Zo ja, boxjes zijn goed.

Verwissel de input snoeren: Geluid uit achterste boxjes: Nee, versterker rear input stuk Ja: computer geeft alleen output op front kanaal: veelal software probje.

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 14:58 schreef Lampje het volgende:
wissel eens wat stekkertjes:

Sluit de achterste box op de voorste uitgang aan: Geluid? Zo ja, boxjes zijn goed.

Verwissel de input snoeren: Geluid uit achterste boxjes: Nee, versterker rear input stuk Ja: computer geeft alleen output op front kanaal: veelal software probje.
Kan inderdaad ook aan software liggen.
Die van mij deden het de eerste keer ook niet, en nadat ik alle software had verwijdert, en opnieuw geïnstalleerd, deden ze het wel (behalve dus bij mp3's op winamp |:( ) Is het proberen waard.

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik denk dat je 'm gewoon heel hard hebt gezet, en dat de zekeringen door zijn gebrand. Kijk even of die nog heel zijn :)

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 15:50 schreef Skate2000 het volgende:
Ik denk dat je 'm gewoon heel hard hebt gezet, en dat de zekeringen door zijn gebrand. Kijk even of die nog heel zijn :)
Zal toch niet zo snel gebeuren?
Die van mij staan regelmatig op het maximale volume, alles vol open, >:) (en dat is hard)en na 11 maanden werkt alles nog perfect. (De boxen, niet mijn gehoor ;) )

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:52

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Via die geluids proggie AudioHq kun je dat instellen.. dan MOET het werken, anders doe jet toch iets verkeerd, of is er iets stuk.

Bij films ofzo hebbie dan wel meer dan 2 speakers?
Op donderdag 21 juni 2001 16:00 schreef albundy33 het volgende:

[..]

Zal toch niet zo snel gebeuren?
Die van mij staan regelmatig op het maximale volume, alles vol open, >:) (en dat is hard)en na 11 maanden werkt alles nog perfect. (De boxen, niet mijn gehoor ;) )

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 16:03 schreef nigelator het volgende:
Via die geluids proggie AudioHq kun je dat instellen.. dan MOET het werken, anders doe jet toch iets verkeerd, of is er iets stuk.

Bij films ofzo hebbie dan wel meer dan 2 speakers?
[..]
Ik weet niet hoe het bij madgoblin zit, maar ik heb alles goed ingesteld bij AudioHq.
En games werken met 4 speakers, speakertesten bij audiohq doen het allemaal goed, en alle progjes die bij de FPS1000, en mijn soundblaster horen geven 4 speaker geluid.
MSN, icq geluidjes etc. ,allemaal 4 speakers.
MP-3's via musicmatch/winamp niet :(
En filmpjes draai ik niet dus zou het niet weten. ;)

Verwijderd

ik had een vergelijkbaar probleem met mijn fps1000 boxen en SB128 geluidskaart.

Ik heb uit de subwoofer de rear stekker getrokken en uit de geluidskaart, alleen front is voldoende.

Nu heb ik gewoon surround geluid met Winamp en andere audio files.

• MADG0BLIN
Op donderdag 21 juni 2001 15:50 schreef Skate2000 het volgende:
Hoe kan ik zien dat die zijn doorgebrand. Misschien stomme vraag maar ik ze nog nooit open gehad.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Op donderdag 21 juni 2001 13:18 schreef MADG0BLIN het volgende:
Ik heb een Creative ... DTT 2200 boxen.
Ok, ik had nix anders verwacht })

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Fleshi
  • Laatst online: 05-08 21:21
Ik heb precies hetzelfde probleem, al speel ik een mp3 file af in winamp doen alleen mijn achterste twee boxen het. Ik heb alle stappen gedaan die hier boven stonden.
Heel raar allemaal, weet iemand mischien de oplossing????

Verwijderd

moet je misschien de rest aansluiten.. :+
tenzij je bluetooth speakers heb.. dan weet ik het niet..

• Fleshi
Op vrijdag 12 oktober 2001 02:29 schreef kosygin het volgende:
moet je misschien de rest aansluiten.. :+
tenzij je bluetooth speakers heb.. dan weet ik het niet..
Ik heb alles aangesloten zoals het in de gebruiksaanwijzing staat.
Ik vind het zelf ook heel raar dat alleen de twee achterste boxen werken, ik denk zelf dat er iets in de software verkeerds staat ingesteld, maar ik kan helemaal niks vinden. Ook al een keer alles opnieuw geinstalleerd maar niks helpt. :( :'( :(

Verwijderd

liveware installeren, bij surround mixer ff aangeven hoeveel speakers je hebt. klaar...........

• Fleshi
Op vrijdag 12 oktober 2001 11:56 schreef gilseboer het volgende:
liveware installeren, bij surround mixer ff aangeven hoeveel speakers je hebt. klaar...........
Werkt ook niet :'( :'( heb ik ook al geprobeerd.

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 03:57
Hebben jullie nou al geprobeerd de Mp3 tjes met een ander programma af te spelen. Met NeroMix bijvoorbeeld (Twillight60). Is trouwens mooi proggie man!

• Fleshi
Op vrijdag 12 oktober 2001 15:49 schreef mrjoint het volgende:
Hebben jullie nou al geprobeerd de Mp3 tjes met een ander programma af te spelen. Met NeroMix bijvoorbeeld (Twillight60). Is trouwens mooi proggie man!
Heb ik ook al geprobeerd wil ook niet werken, k*t zooi
Pagina: 1