Beste leden van Tweakers,
Ik had laatste besloten om een eigen computer te bouwen en daarbij heb ik alle onderdelen gekocht van de best buy van januari (reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2016)
Nadat ik alles in elkaar had gezet, starte de computer wel op, maar bleef hij opnieuw starten na ongeveer 10 seconde. Hierbij had ik ook geen beeld, dus ook geen bios.
Nou heb ik alles weer uit elkaar gehaald en ben ik gaan testen wanneer het fout ging en dat is al redelijk vroeg... als ik alleen de ram en de cpu erop heb gezet, restart hij ook hier al na 10 seconde.
Tot nu toe heb ik :
- De ram op een andere plek gezet, dus ipv licht grijs, donker grijs.
- 1 ram gebruikt.
- CMOS batterij eruit gehaald en erin gedaan.
- Gehuild.
Weet iemand hier waar het aan ligt, dan zou je mij erg blij kunnen maken.
Met vriendelijke groet.
Ik had laatste besloten om een eigen computer te bouwen en daarbij heb ik alle onderdelen gekocht van de best buy van januari (reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2016)
Nadat ik alles in elkaar had gezet, starte de computer wel op, maar bleef hij opnieuw starten na ongeveer 10 seconde. Hierbij had ik ook geen beeld, dus ook geen bios.
Nou heb ik alles weer uit elkaar gehaald en ben ik gaan testen wanneer het fout ging en dat is al redelijk vroeg... als ik alleen de ram en de cpu erop heb gezet, restart hij ook hier al na 10 seconde.
Tot nu toe heb ik :
- De ram op een andere plek gezet, dus ipv licht grijs, donker grijs.
- 1 ram gebruikt.
- CMOS batterij eruit gehaald en erin gedaan.
- Gehuild.
Weet iemand hier waar het aan ligt, dan zou je mij erg blij kunnen maken.
Met vriendelijke groet.