Ik wil graag naast mijn 13"" laptop een goede desktop van Apple. Vind het echter allemaal vrij prijzig en om een of andere reden zit er tegenwoordig geen cdspeler in de Imacs. Dus ben nu op zoek naar een tweedehands en ben onder andere eea op Iused.nl tegen gekomen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruik m met name voor tekstverwerking, mail,internet, Logic.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1400 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nvt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Apple want ben er altijd tevreden over geweest en ik vind Windows geen waardig alternatief. En om me in Linux te verdiepen etc heb ik geen zin in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nvt
Ga je overklokken?
nvt
Wat verwacht je van ons?[i]
Heeft iemand hier ervaring mee dan wel een tweedehands Apple ? Heb mn ook op een 27" uit 2011 laten vallen. Is dat wel iets om komende jaren mee vooruit te kunnen ?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruik m met name voor tekstverwerking, mail,internet, Logic.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1400 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nvt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nvt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Apple want ben er altijd tevreden over geweest en ik vind Windows geen waardig alternatief. En om me in Linux te verdiepen etc heb ik geen zin in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nvt
Ga je overklokken?
nvt
Wat verwacht je van ons?[i]
Heeft iemand hier ervaring mee dan wel een tweedehands Apple ? Heb mn ook op een 27" uit 2011 laten vallen. Is dat wel iets om komende jaren mee vooruit te kunnen ?
[ Voor 4% gewijzigd door satori_1978 op 30-01-2016 17:15 ]
Awaken