Toon posts:

Advies 'nieuw' socket7 mobo gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oude p233 mmx met Biostar M5ata mobo heeft het begeven. Mobo dood .... :'(

Omdat de pc nog wel gebruikt wordt, ben ik op zoek naar een vervangend socket 7 mobo. Heeft iemand een advies voor me?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Die zijn moeilijk te krijgen, zeker bij webshops.
Lokale pc-boeren willen ze nog wel eens hebben liggen.
Ik had eerder een Gigabyte 5-aat meen ik, die was wel top.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 13:33
Neem een Super Socket 7 moederbord en klok je MMX op 2.5 x 100, mits je geheugen dat aankan natuurlijk :)

Komende zaterdag is er een dumpdag in de RAI in Amsterdam, daar kun je ze vast nog wel krijgen.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Kijk naar de anboard cache op het moederboard. Hier geldt: hoe meer hoe beter de prestaties. Ik geloof dat er bordjes zijn met 2Mb. Ik zou daar voor gaan. Verder super socket 7 en eventueel later een snelle k6-2 of k6-3 erop gooien.

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Kijk anders gewoon rond op sites als www.ibazar.nl www.marktplaats.nl www.2ehands.nl voor een 2ehandsje. Voor 50-60 gulden kan je dan wel slagen.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Asus P5a met 1 Mb scoren.... De AGP poort is wat onderhoudsplichtig, maar hij is ietsie sneller dan een VIA MVP3 chipset.

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 18:52

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Heb een SpeedEasy (QDI) Titamium I met een AMD-K6 166 @ 212 MHz, is jumperless, mooi dingetje... :)

Zoek wat je niet eerder vond

Verwijderd

ik heb hier een FIC PA-2007 in me server zitten, is geen super socket 7, maar wel heel mooi bordje, 1 MB cache, maar beetje uit de tijd, maar hier izzie perfect op maat voor me server

Verwijderd

ik heb er nog wel eentje, super socket 7 chaintech agm2, ik wil alleen eerst een andere mammaplank kopen en ben nog aan het kijken welke :(

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
een vriend van mij heeft nog een Socket 7 bord liggen met EDO RAM

rkrythe@wanadoo.nl als je interesse hebt :)

Flickr

Pagina: 1