Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeludedArselel
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-11-2024
Beste tweakers,

Ik heb moederbord problemen die ik zelf niet eens begrijpt. Enige manier om het uit te leggen is een foto te laten zien. Als iemand een oplossing weet hoor ik het graag!
Hier is de imgur link: http://i.imgur.com/yOZpQlq.jpg
Een ander probleem is dat mijn RAM underclocked is en van 1666 mhz naar 666 mhz is gegaan. Ik kan daar niks er aan veranderen want me BIOS doet vreemd.

Dank u wel alvast

[ Voor 22% gewijzigd door DeludedArselel op 30-01-2016 02:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Opnieuw: hier kan niemand wat mee. Doe nou even wat moeite en beschrijf het probleem, wat voor hardware je hebt, etc. Nu zeg je "het doet pijn" en verwacht je dat je geholpen wordt.

Probeer dus eerst zelf moeite te doen om informatie te geven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Het enige dat ik zie is dat het geen duidelijke foto is. Maar ik denk dat je bedoelt dat het beeld raar is. Over het ram dat staat standaard denk ik nooit op 1666.. Wel op 1333 en 1600. Waarschijnlijk staat ie op 1333 en laat hij zoals normaal de helft zien van 666mhz. Daarbij gok ik dus dat je een Intel processor hebt. Over het ram is waarschijnlijk alles goed of je moet een xmp profile aanmaken. Als je meer info geeft kan ik je beter helpen.

Over het rare beeld: Kan veel mogelijkheden hebben kan met de videokaart te maken hebben met moederboard.

Wat heb je zelf al geprobeerd? Misschien helpt bios reset of op onboard graphics, bios update, Wie weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik kijk naar je screenshot dan verwacht ik een probleem met je videogeheugen. Werk je op,de IGP of op een losse videokaart?
Als je boot naar Windows, heb je dan ook grafische issues?

Als je dat daar niet hebt dan zou ik beginnen met een cmos reset en evt een biosflash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Crossposten is op GoT niet toegestaan. (MSI BIOS problemen )
2) Meerdere useraccounts zijn op GoT niet toegestaan (graag met kadir69 verder gaan)
3) Nog los daarvan is deze topicstart beneden ieder peil - je geeft veel te weinig info om je te kunnen helpen en met zo weinig inzet is het een wonder dat iemand wil helpen...

Voor volgende keer: Het algemeen beleid #quickstart

Dicht om alle bovengenoemde redenen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.